مانور سنجش میزان آمادگی مقابله با حوادث احتمالی و بلایای طبیعی با حضور فرماندار و اعضای شورای مدیریت بحران در شهرک صنعتی علی میرزایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۵۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مانور سنجش میزان آمادگی مقابله با حوادث احتمالی و بلایای طبیعی  با حضور فرماندار و اعضای شورای مدیریت بحران در شهرک صنعتی علی میرزایی  برگزار شد.

در حاشیه این  مانور  حشمت بهمنی فرماندار اظهار داشت: هدف از این مانور ارزیابی  و ارتقای سطح آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران است.

وی ضمن تشکر از حضور به‌موقع اعضا افزود: بااینکه زمان  و مکان اجرای مانور قبلاً به اعضا اعلام‌نشده بود و همچنین با توجه به بعد مسافت شهرک صنعتی فاصله ۲۰ کیلومتری  از مرکز شهرستان  به‌محض اعلام زمان و مکان اجرای  مانور به‌صورت پیامکی و بدون هماهنگی‌های قبلی  اعضا در کوتاه‌ترین زمان ممکن  در  محل اجرای مانور حضور یافتند.

بهمنی تصریح کرد:  اجرای غافلگیرانه مانور و حضور به‌موقع و سریع اعضا نشان‌دهنده آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران را می‌رساند و از مسئولین خواست ضمن حفظ این سطح از آمادگی تمهیدات لازم جهت ارتقای آمادگی‌های بهتر و بیشتر را معمول دارند.

ارسال نظرات