مراسم گرامیداشت دهه بصیرت شامگاه گذشته در مسجد امام رضا (ع) قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۲۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت که در مسجد امام رض (ع) قرچک برگزار شد با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) گفت: محافظین انقلاب اسلامی باید مصداق امام حسین(ع) که تا آخرین نفس که همه از کنارش رفتند تنها با ۷۲ نفر از یارانش پای دین ماند، باشند.

وی با یادآوری اینکه دستاورد‌های امروز انقلاب اسلامی تحت سختی‌ها و مشکلات فراوانی به دست آمده است، افزود: از این رو افرادی که مسؤولیتی در این نظام دارند باید مواردی نظیر حفظ انقلاب اسلامی، دفاع از اسلام، مقابله با ظلم ونقاق جهان، یاری مظلومین و مسلمانان، اجری احکام الهی، مبارزه با فتنه وفتنه گران، مبارزه علیه تحریم، شبیه خون فرهنگی، نفوذ جاسوس و دوتابعیتی‌ها را مورد نظر داشته باشد.

نماینده مجلس با اشاره به بیانات امام راحل ابراز داشت: عظمت انقلاب اسلامی را بار‌ها برای خودمان یادآور شویم، مسؤولان بدانند این انقلاب محدود به مردم ایران نمی‌شود، انقلاب اسلامی سرآغاز انقلابی جهانی به پرچم داری حضرت حجت(عج) است که این رسالت خیلی بزرگی است.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با اظهار اینکه امنیت امروز ایران در منطقه، شهره جهانیان شده است، خاطرنشان کرد: امنیت امروز حاصل مدیریت رهبری با بصیرت و فرزانه و از خود گذشتگی جوانان ولایت مدار و شجاع ما است.

وی عدم وجود مدیریت جهادی را دلیل مشکلات امروز جامعه دانست و افزود: درست است که امروز با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، اما زیر ساخت‌های لازم برای رفع آن هم وجود دارد.

گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد امام رضا قرچک برگزار شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر ضرورت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مردم، بیان کرد: آن مسؤولی که از بیان این دستاورد‌ها امتناع کند خائن به نظام و انقلاب اسلامی است چرا که امروز دشمن در حال بازی نقشی است که انقلاب اسلامی را ناکارآمد نمایش داده و بگوید که مردم در شرایط سختی به سر می‌برند.

کریمی قدوسی با تأکید بر هوشیاری ملت با بصیرت و همیشه در صحنه، تصریح کرد: فتنه پیش روی ما همین جنگ و تحریم اقتصادی است، باید عوامل داخلی و خارجی فتنه گر را شناسایی کرد چرا که آنان در صددند تا به نظام اسلامی ضربه وارد سازند و آن را به زانو در بیاورند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با اشاره به جایگاه مهم شورای نگهبان در حکومت اسلامی، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ قانونی برخلاف دین به تصویب نرسیده است که این دستاوردی از وجود شورای نگهبان است، جمهوری اسلامی یعنی پاسداری از خون شهدا و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب؛ اما متأسفانه امروز برخی از سودجویان احکام انقلاب اسلامی را به نفع خود تفسیر می‌کنند./#

ارسال نظرات