مسئول سازمان بسیج اصناف در مراسم تجلیل از افسران اقتصاد مقاومتی:
حسن پور گفت: ما تلاش می کنیم تا با ایجاد یک هم افزایی و وحدت و هم دلی میان تمام مجموعه های اقتصادی، از چالش های پیش رو عبور کنیم و این وعده خداوند است که با وحدت، برکت نازل می شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۲۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در مراسم تجلیل از افسران اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه اتفاقات تلخی برای اقتصاد ایران در سال جاری رخ داد، اظهار داشت: متأسفانه بر اثر عوامل متعددی از جمله تصمیمات نادرست مدیریتی اقتصاد کشور در سال جاری با چالش های متعددی روبرو بود اما لاجرم باید از این پیچ سخت عبور کنیم.

وی به نقش بازاریان در رشد و رونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر نقش بازاریان بر پیروزی و حرکت رو به جلو انقلاب تأکید ویژه ای داشته اند، بر همین اساس ما تلاش کردیم تا برنامه شوم دشمن برای ایجاد اخلاا در بخش بازار و در نهایت اقتصاد کشور را با اثرگذاری مطلوب در بازار خنثی کنیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف ادامه داد: ما تلاش می کنیم تا با ایجاد یک هم افزایی و وحدت و هم دلی میان تمام مجموعه های اقتصادی، از چالش های پیش رو عبور کنیم و این وعده خداوند است که با وحدت، برکت نازل می شود؛ البته تجربه وحدت و هم دلی در دوران دفاع مقدس اثبات کرده که چطور می توان از بحران های بزرگ پیروز بیرون آمد.

 

ارسال نظرات