محمد فرخی
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد:
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه سپاه قرچک تثبیت نقش رهبری در جامعه را اهم دستاورد‌های فتنه ۸۸ برشمرد و گفت: عریان شدن چهره نفاق ۲۰ ساله از دیگر برکات فتنه بود.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۲۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد ظهر امروز در جمع فرماندهان بسیجی حماسه ۹ دی را نمادی از بصیرت مردم انقلابی و لحظه شناسی و عمل به هنگام آنان دانست و افزود: ۹ دی روزی بود در راستای خنثی سازی فتنه‌ای که طراحان آن به دنبال دگرگون کردن بنیادین ساختار نظام بودند.

وی با بیان اینکه ۹ دی بازآفرینی سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی بود، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری حماسه ۹ دی دارای برجستگی‌هایی نظیر "عمل به موقع"، "برهم زدن ائتلاف پیچیده دشمن"، "خروشی از جنس قیام‌های انقلابی"، "شکست تئوری‌های غربی" و "برملاسازی پیوند دشمنان خارجی با برخی عناصر داخلی" می‌باشد.

کارشناس سیاسی با بازخوانی فتنه ۸۸، علل ناکامی و دستاورد‌های آن، تشریح کرد: سال ۸۸ یادآور نقشه‌های شوم و برانداز دشمن با ایجاد فتنه و رمز تقلب بود که این در هیچ انتخاباتی در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه سابقه نداشته است.

وی عنایات و توفیقات الهی در سال ۸۸ را شامل حال ملت بصیر و ولایی ایران اسلامی دانست و افزود: مردم انقلابی با لحظه شناسی و عمل به هنگام خود در ولایت محوری و بصیری دینی گام بلندی در ناکام گذاشتن فتنه دشمنی برداشتند.

این مقام مسؤول بیان کرد: گستردگی و پیچیدگی فتنه به دلیل ناکامی و شکست پی در پی دشمنان از مدیریت دینی و انقلابی ولایت فقیه باعث شد تا دشمن با تجربه شکست‌های قبلی دست به فتنه‌ای پیچیده‌ای بزند که یک دهه برای آن هزینه نمود و در نهایت آن از عوامل داخلی خود بهره گرفت.

حجت الاسلام عبدالله پور هدف نهایی این فتنه را به استناد قرائن و شواهد موجود تغییر ساختار بنیادین نظام جمهوری اسلامی مطرح کرد و افزود: وقتی با نگاه عمیق و دقیق به شکست فتنه ۸۸ بیاندیشیم خواهیم دید که جایگاه رهبری دینی و ولایت فقیه، حضور تمام کننده مردم در صحنه و عبور از خط قرمز امام و رهبری و تشیع از علل اصلی ناکامی این فتنه بود.

وی اضافه کرد: این فتنه علی رغم چالش‌ها و هزینه‌هایی که به دوش نظام اسلامی گذاشت دستاورد‌های بسیار خوبی را برای پیشبرد انقلاب اسلامی در جهت نیل به اهداف عالیه انقلاب داشت.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه بسیج قرچک در پایان بازخوانی و تثبیت مجدد نقش رهبری در جامعه دینی و تمام کنندگی ایشان و اثبات مجدد قدرت بسیج گری نظام و جایگاه مردمی آن را اهم دستاورد‌های فتنه ۸۸ برشمرد و اظهار کرد: اهمیت توجه حزب الله و نظام به فضای سایبر، عریان شدن چهره نفاق ۲۰ ساله در درون نظام و اثبات مجدد دشمنی غرب با انقلاب اسلامی از دیگر برکات آن فتنه بود./

ارسال نظرات