مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: با روشنگری های رهبر انقلاب صف معترضان از اغتشاشگران جدا شد. و با مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری از فتنه ها و توطئه های دشمن عبور کردیم.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۸۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ سروان پاسدار احمد رضائی فرد مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فراهان در نشست بصیرتی و سیاسی پایگاه مهدیه 11 فرمهین با اشاره به حماسه تاریخی 9 دی گفت: بصیرت مردم در طول سه دهه انقلاب اسلامی بی نظیر بود و حرکت مردمی در 9 دی حماسه تاریخی شد.
وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب گفت: حماسه 9 دی کاری نبود که با اراده آدمی ادغام پذیر باشد، بلکه دست خداوند و روح حسین بن علی (ع) در لحظه لحظه این حماسه نمایان بود و دست غیب الهی پشتیبان این نظام است.

رضایی با تاکید بر تبیین و روشنگری پیرامون حوادث و فتنه سال 88 برای جوانان گفت: حماسه 9 دی ماه سال 88 را برای نسل جوان باید تبیین و روشنگری کرده تا حوادث و فتنه های آینده را پیش بینی کنیم.

مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در انتخابات سال 88؛ تصریح کرد: انتخابات سال 88؛ انتخابات دو سویه بود که سبب شد تحرکات و شور و نشاط انقلابی مردم افزون شد و حتی افرادی که تاکنون در انتخابات شرکت نکرده بودند پای کار آمدند.

فتنه انگیزی دشمنان در انتخابات سال 88

رضایی به فتنه انگیزی رسانه های بیگانه و دشمنان در این برهه زمانی اشاره کرد و گفت: این فضا یک فرصت مناسب برای دشمنان بود. به طوری که آمریکا انقلاب رنگی را در کشورهای دیگر به وجود آورده بود و با عناصر هم سو در آن کشور با اغتشاش درصدد نابودی آن حکومت اقدام می کردند.

وی در ادامه افزود: در این انتخابات بی نظیر که 85 دصد مردم مشارکت کرده بودند هنورز شمارش آرا به پایان نرسیده بود که سران فتنه خود را پیروز میدان انتخابات اعلام کردند و طرفداران خود را به تجمع در خیابان ها فراخواندند.
رضایی تصریح کرد: با اعتراض به نتیجه انتخابات دوباره شمارش آرا انجام شد و نمایندگان معترض اعتنا نکردند و از حضور در جلسه شمارش آرا امتناع کردند و خواسته آن ها این بود که انتخابات باید باطل شود.
مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فراهان ادامه داد: در این هنگام رسانه های آمریکا پای کار آمدند و ازفتنه حمایت کردند، آشوب ها ادامه داشت و هتک حرمت خیمه های عزای امام حسین(ع) و حمله به پایگاه های بسیج کردند.
مدیریت حکیمانه رهبر انقلاب در عبور از فتنه 88

رضایی با اشاره به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سال 88 گفت: مقام معظم رهبری در خطبه های نمازجمعه تاریخی همه را دعوت به آشتی کردند و اعتراضات را قانونی دنبال کنند.
وی ادامه داد: با روشنگری های رهبر انقلاب صف معترضان از اغتشاشگران جدا شد و با مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری از فتنه ها و توطئه های دشمن عبور کردیم.
رضایی افزود: این انقلاب پشتوانه الهی دارد همین امر سبب شده است که این انقلاب روز به روز پیشرفت داشته است.
مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج فراهان در پایان با اشاره به تهدیدها و تحریم های دشمن خاطرنشان کرد: دشمن در حال حاضر با نحریم و جنگ اقتصادی درصدد ضربه به انقلاب است.

ارسال نظرات