دانشگاه علوم پزشکی با تأسیس داروخانه توسط هلال احمر مشکلی ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بارها عنوان شده و دوباره نیز بیان می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی با تأسیس داروخانه توسط هلال احمر هیچ‌گونه مشکلی ندارد.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۹۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کوروش ساکی  امروز در نشست کاگروه سلامت و امنیت غذایی لرستان با اشاره به اینکه امروز شاهد برگزاری چهارمین کارگروه مذکور در سال جاری بودیم. اظهار کرد: در این نشست موضوعاتی از قبیل استفاده از گاز طبیعی به جای زغال چوب در مراکز کبابی استان، مقابله با آلودگی بیماری‌های سیل و ایدز، جلوگیری از وقوع ریزگردها و در نهایت سلامت و امنیت هشت محصول ارگانیک کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص عرضه قرص برنج در فروشگاه‌های توزیع سم و کودهای شیمیایی استان بیان داشت: از نظر قانونی برخوردهایی با این مراکز صورت می‌گیرد، اما این مهم نیازمند همکاری بین بخشی بین دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و قوه قضائیه است؛ تنها برخی از عطاری‌های خاص بایستی اقدام به عرضه قرص برنج کنند.

ساکی در خصوص تأسیس داروخانه توسط هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: ما به هلال احمر اجازه احداث داروخانه را داده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی توسط دو داروخانه خود در خرم‌آباد و بروجرد داروهای بیماران صعب‌العلاج استان همانند سرطانی و ام اس را تأمین می‌کند، هلال‌احمر تقاضای داروخانه‌ای با پوشش بیشتر دارویی را دارد که این موضوع ضمن ایجاد مشکل در کمیسیون ماده 20، با صنف داروسازان نیز تلاقی خواهد داشت.

ساکی بیان داشت: بارها عنوان شده و دوباره نیز بیان می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی با تأسیس داروخانه توسط هلال احمر هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار