خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در مورد حضور حماسی مردم در سالگرد 9دی

فتنه راهی برای اصلاح است/دشمنان بدانند راه انقلاب ادامه دارد

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در مورد حضور حماسی مردم در سالگرد ۹دی تاکید شده است: فتنه راهی برای اصلاح این و دشمنان بدانند راه انقلاب ادامه دارد با فتنه و دسیسه ها این حرکت متوقف نمی شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۱۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در مورد حضور حماسی مردم در سالگرد ۹ دی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
اعوذ و باالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
وهمانا فتنه از قتال بدتر است.
با عرض سلام و تحیت خدمت روح پاک نبی مکرم اسلام محمد مصطفی صل علیه و آله و سلم، ایمه اطهار و روح پاک شهیدان این انقلاب آزادی بخش از ظلم و جور شیاطین برون و درون و همچنین تبریک و تشکر ویژه از ملت شریف، مومن و متعهد به این راه بابت حضور پرشور و مصمم دوباره در سالروز حماسه نه دی.
در نهمین روز از دی ماه سال ۸۸ باری دیگر برگی از کتاب عبرت آموز تاریخ ورق خورد و برای چندمین بار بر همگان ثابت شد که این انقلاب را بخواست خدا هیچ دسیسه‌ای کارساز نخواهد بود. کجایند آن فتنه گرانی که با حمایت ظالمین مثلث غربی_عبری_عربی و مزدوران آن‌ها خودرا پیروز این اغتشاش میدانستند؟ آن‌هایی که با بهانه‌های واهی و بدون داشتن حتی یک دلیل برای اثبات تقلب و با اعلام عدم صلاحیت مراجع ذی ربط خود اقدام به اجرای قانون مینمودند و کشور را تا لبه پرتگاه سقوط در جنگ‌های داخلی بردند اکنون کجایند؟ دوستان این فتنه گران که در آن زمان اینهمه حمایت از اینان داشتند اکنون کجایند؟ چرا هرروز که از تاریخ آن واقعه دلخراش میگذرد بخشی از این همراهان از فتنه گران اعلام برایت کرده و راه خود را بظاهر جدا مینمایند؟ چرا آن فتنه گران و این همراهانشان در آن زمان دعوت رسمی نهاد‌ها و مسوولین دلسوز را مبنی بر احقاق حقوق خود بصورت علنی و در حضور مردم را رد میکردند؟ آیا هوایی جز هرج و مرج، جنگ داخلی و شورش و اغتشاش در سر داشتند؟ فتنه ۸۸ نه اعتراض که شورش اشرافیت بر جمهوریت، شورش باطل علیه حق و کفر در برابر ایمان بود. فتنه ۸۸ فتنه‌ای بود از جنس تار عنکبوت، پیچیده، اما سست، که همانا سست‌ترین خانه ها، خانه عنکبوت است. اکنون که در آستانه ۴۰ سالگی این انقلاب قرار گرفته ایم طوفان حوادث و فتنه‌ها بیش از پیش این کشتی ایمنی بخش را در برگرفته و همچنان که از عمر این انقلاب میگذرد فتنه‌ها پیچیده‌تر و دسیسه‌ها مخرب‌تر میشوند. اما از یاد نباید برد که سنت خداوند همین است که در گرداب آزمایشات خالص را از ناخالص جدا کند مگر نه اینست که خداوند متعال میفرماید (آیا گمان کردید همین که بگویید ایمان آورده ایم دیگر آزمایش نمیشوید)؟ آری صحیح است که با هر فتنه‌ای عده‌ای گمراه میشوند، عده‌ای جدا میشوند و عده‌ای هزینه‌های گزافی برای این انقلاب میتراشند، اما باید پذیرفت که فتنه راهی برای اصلاح است، آری فتنه راهی برای اصلاح است اگر مردم بصیرت داشته باشند، اگر مردم گوش بفرمان، ولی امرشان باشند و اگر مردم خود بمیدان بیایند جای هیچ مکر و خدعه‌ای توسط منافقین کوردل و ایادی و اسلاف شیطان باقی نمیماند. بدانید و آگاه باشید که فتنه را کافران پی ریزی کرده و منافقین آنرا اجرا مینمایند و جز در زمان فتنه نمیتوان منافقین را بطور متقن شناخت. منافقینی که جز با تظاهر به اسلام گرایی، اصلاح و آزادی خواهی راهی برای جذب ندارند. منافقینی که میخواهند با دهان خود نور خدارا خاموش کنند. هیهات به این جهل و حماقت، آیا غریق‌های ثروتمندتر و قدرتمندتر از خودرا که اکنون زیر خروار‌ها خاک خفته و خوراک موریانه شده اند را فراموش کرده اند؟ شما مردم بدانید که آینده آبستن حوادث گوناگون، فتنه‌های بیشمار و خدعه‌های فراوانی است، اگر بمانند فتنه ۹ دی سال ۸۸ مردم با مدد الهی خود بمیدان بیایند دهان منافقین و کافران را تا مدت‌ها خواهند بست.
دشمنان بدانند که راه این انقلاب ادامه دارد نه بااین فتنه‌ها و نه با دسیسه‌های بزرگتر از این که حتی اگر تمامی کفر و باطل هم گرد هم آیند نمیتوانند ذره‌ای از تقدیر الهی که حکومت مستضعفین بر جهان است جلوگیری نمایند.
این کشتی عظیم به گل نخواهد نشست و ان شاء الله که به خواست الهی و توسل به نبی اکرم و ائمه اطهار و مدد شهیدات این پرچم توحید و حقانیت و آزادی بخش به انسان هارا به دست صاحب الزمان( ارواحنا فداه) برسانیم.
درپایان از تمامی دلسوزان این انقلاب خواستاریم تا ضمن بصیرت افزایی نسبت به خود و دیگران از هرگونه حرکت انحرافی، تک روی و حرکت جلوتر از رهبری جدا پرهیز کنند که مبادا اتفاقاتی که در کشور‌هایی مانند سوریه رخ داد برای این کشور خون دل خورده و عزیز نیز رخ بدهد؛ و خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر اینکه خود بخواهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار