با حضور مسئول سیاسی سپاه شاهرود،

برگزاری نشست های بصیرتی در پایگاه های بسیج خواهران بیارجمند+ تصاویر

نشست های بصیرتی باحضور مسئول سیاسی سپاه شاهرود در پایگاه های کوثر و آسیه حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۲۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست بصیرتی در پایگاه‌های آسیه روستای رضا آباد خارتوران و کوثر روستای غزازان حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند برگزار شد.
در این نشست‌ها سرهنگ پاسدار علی اصغر رجبی به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال انقلاب پرداخت و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: تلاش دشمنان در طول این چهل سال گرفتن این سه رکن جامعه است و تاکنون در این موارد ناکام مانده اند.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب کشور و نظام شاهنشاهی تابع استکبار جهانی بود گفت: ما در زمان طاغوت اختیاری از خود نداشتیم و تابع آمریکا و اروپا بودیم و ما به عنوان مستعمره غرب و آمریکا و بنده حلقه به گوش آن‌ها بودیم.
مسئول سیاسی سپاه شاهرود با تاکید بر بصیرت افزایی و روشنگری جامعه نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بیان کرد: ما در بسیاری از رشته‌های علوم پزشکی و نظامی و تکنولوژی‌های پیشرفته رتبه‌های برتر جهان را دارا هستیم و باید به این دستاورد‌ها افتخار نماییم.
وی با بیان اینکه سختی و مشکلات در طول این انقلاب کم نبوده است و همه را با سربلندی پشت سر گذاشته ایم گفت: امروز نیز تلاش دشمن جدایی مردم از نظام و ولایت است و فشار‌های اقتصادی و معیشتی در این قالب است هر چند بی تدبیری برخی مسئولان نیز به این موضوع دامن می‌زند.
رجبی با تاکید بر اتحاد و همدلی مردم و مسئولین در تبعیت از ولایت افزود: مسیر حرکتی ما را شهدا و امام راحل ترسیم کرده اند و مقاومت و اتحاد حول محور ولایت رمز پیروزی است پس باید در صحنه مانند گذشته حاضر و دشمنان را در توطئه‌های خود ناکام گذاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار