خبرهای داغ:
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) در یادواره شهید علیخانی:
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: در یمن اراده الهی باعث شد که مقاومت 8 سال دفاع مقدس الگویی برای جبهه مقاومت یمن شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۸۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، با اشاره به کلیپ پخش شده در خصوص زندگی شهید مدافع حرم علیخانی، اظهار کرد: شهید علیخانی بر گردن همه ما حق بزرگی دارد. وی 90 ماه از عمرش را در جبهه‌ها سپری کرده است و جانباز کربلای 5 است. اگر شهدای مدافع حرم نبودند مشخص نبود حرم اهل بیت امروز در چه وضعیتی بودند. دشمن برای نابودی حرم اهل بیت با همه کفار و داعشی‌ها جمع شدند، اما تجربه جنگ تحمیلی به کمک آمد.

وی افزود: در یمن اراده الهی باعث شد که مقاومت 8 سال دفاع مقدس الگویی برای جبهه مقاومت یمن شد. مردم عزیز و صبور یمن با الگو گرفتن از جبهه مقاومت و اطاعت از امر ولی، امروز عمده کشور یمن در دست انصارالله است. اراده این هاست که سرنوشت یمن را رقم می‌زند.

سرتیپ فضلی با مرور خاطرات عملیات کربلای 4 و کربلای 5 در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: به گفته یکی از شهدای بزرگوار، پیروزی کربلای 5 مدیون عدم الفتح کربلای 4 است. پس از عملیات کربلای 4 و جلسات فرماندهان درخصوص عدم پیروزی، امام خمینی (ره) فرمودند: « ما از باب ادای دین و وظیفه و تکلیف به جبهه آمدیم. چه شکست بخوریم و چه پیروز شویم در هر دو صورت پیروز هستیم».

وی گفت: همه 8 سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت برای احیا و برپایی نماز بود. فرزندان امام خمینی(ره) با تمام وجود از کشور دفاع کردند. در همه عملیات‌ها به همین شکل بود ولی این عملیات کربلای 5 ویژگی‌های خاص خودش را داشت.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به سخنان رهبری در خصوص شب‌های عملیات کربلای5، اظهار کرد: عملیات کربلای 5 به همه اهدافش رسید و هیمنه دشمن شکسته شد. شاید 90 درصد از رزمنده های کربلای 5، کربلای 4 و والفجر از دریادلاران بسیجی بودند. این یاران باوفا و صادق برای دفاع از دین خدا از همه سرمایه‌های خود گذشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها