به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 زکیه (س )؛

کارگاه آموزشی مهارت‌های فرزندپروری برگزار شد

دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری به مناسبت هفته بصیرت ویژه بانوان بسیجی به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 زکیه (س ) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۹۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری به مناسبت هفته بصیرت ویژه بانوان بسیجی به همت پایگاه شهید فروغی حوزه 216 زکیه (س ) برگزار شد.

کارگاه آموزشی مهارت‌های فرزندپروری برگزار شد

خانم دکتر امراللهی در تبیین اهداف این دوره گفت: دوره آموزشی مهارت‌های فرزندپروری با هدف آموزش والدین برای رفتار صحیح با فرزندان و تضمین سلامت روانی آنها تدوین شده است.

در این دوره آموزشی، وی در ارتباط با آسیب‌های روانی خانواده و تاثیر آن بر کودکان و نوجوانان مباحثی را بیان و به سوالات والدین در زمینه مسایل بهداشتی و تربیت فرزندان و نقش والدین در خانواده پاسخ داد.

وی در این دوره با بیان اینکه پدر و مادر خوب بودن بدین معنی نیست که کودک بر زندگی شما تسلط داشته باشد، اظهار کرد: پدر و مادر بودن کار سختی است با این حال باید بتوانید بین خواسته‌های فرزند، همسر، امور منزل‌، خانواده‌، دوستان و شغلتان توازن برقرار کنید.

کارشناس خانواده امراللهی تصریح کرد: خانواده باید در برابر خواسته‌های فرزند به گونه‌‌‌ای عمل کند که سبب تسلط فرزند بر والدین و عدم توانایی کنترل اعمال کودک نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار