سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی در گفت و گویی از ورود پیکر شهید مدافع حرم علیرضا بریری پس از 32 ماه غربت در شام بلا در یک شنبه هفته آینده به بابلسرمازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۴۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار علی ابراهیمی گتابی در گفت و گویی از ورود پیکر شهید مدافع حرم علیرضا بریری پس از 32 ماه به زادگاهش بابلسر مازندران در یک شنبه هفته آینده خبر داد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با اشاره به برگزاری مراسم مردمی استقبال و وداع  درشهر های سوادکوه، قائمشهر، ساری و مناطق مسیر بابلسر گفت : مراسم شب وداع شهید علیرضا بریری پس از نمازمغرب و عشاء روز یکشنبه 16 دی 97 در مصلی بزرگ شهرستان بابلسر انجام خواهد شد.

سخنگوی سپاه کربلا افزود: تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام دوشنبه 17 دی 97 ساعت 9 از مقابل سپاه شهرستان بابلسر به سمت امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار می شود.

شهید مدافع حرم علیرضا بریری در 16 اردیبهشت ماه سال 95 بهمراه 12 رزمنده مجاهد لشکر 25 کربلا از حماسه سازان خان طومان بود که در پی نقض آتش بس تکفیریهای داعش به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای فریبکار به فیض شهادت نائل آمدند و هنوز هم پیکر تعدادی از شهدای حماسه خانطومان در شام بلا میهمان عمه سادات هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها