خبرهای داغ:

نشست «زنان و دختران انقلابی» ویژه خانواده های رزمندگان لشکر 17 برگزار شد

نشست بصیرتی خانواده‌های رزمندگان لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی طالب(ع) با عنوان «زنان و دختران انقلابی» در سالن غدیر اردوگاه فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۶۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با دهه بصیرت،  نشست بصیرتی خانواده‌های رزمندگان لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) تحت عنوان «زنان و دختران انقلابی» با همکاری مدیرت فرهنگی خانواده‌های سپاه استان قم و معاونت فرهنگی لشکر عملیاتی، برگزار شد.

در این نشست، حجت السلام برادران به اهمیت نقش ویژه مادران در اصلاح جامعه اشاره و اظهار کرد: هرگز نمی‌توان از نقش بی بدیل زنانه در رشد و اصلاح خانواده های چشم پوشی کرد، این مادران هستند که با حجاب خود، با محبت خود، با ایمان خود و عشقِ‌ به رشد خانواده خود، منجر به اصلاح جامعه می‌شوند.

وی لقمه حلال را یکی از اصلی ترین منشاء های حفاظت از خانواده دانست و  افزود: مردی که در کار خود کم کاری می‌کند، کم فروشی میکند به شدت باعث میشود نسلی که از خانواده اش رشد می‌کند به انحراف و زوال برود.

در پایان از همسران و دختران رزمندگان لشکر 17 که در مسابقات قرآن کریم و مسابقات فرهنگی معاونت فرهنگی لشکر مقام آورده بودند، با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ارسال نظرات