خبرهای داغ:
استاد دانشگاه گفت: دشمنان برای آینده برنامه‌های گوناگونی در نظر گرفته‌اند در صدد نفوذ بیش از پیش در دستگاه‌های مختلف نظام از جمله مجلس شورای اسلامی هستند که انتخابات آن را در پیش داریم.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۶۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

دشمنان در صدد نفوذ بیش از پیش در دستگاه‌های مختلف نظام هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر سلیمانی در نشست سیاسی که با حضور کارکنان و سربازان در نمازخانه سپاه ناحیه همدان برگزار شد، به تحلیل فتنه سال 88 پرداخت گفت: فتنه 88، نقشه دشمن برای از بین بردن نظام بود.

وی فتنه‌های آینده پیش روی کشور را مورد بررسی و تحلیل قرار داد و گفت: وقایع سال 88 امتحانی بزرگ برای ملت و مسئولین کشور بود.

این استاد دانشگاه ابراز داشت: متأسفانه در این آزمون بسیاری از بزرگان و مسئولین کشور و کسانی که جزء مبارزان اصیل انقلاب بودند نمره قبولی را کسب نکردند و در مواجهه با نیرنگ دشمنان و توطئه آنها فریب خوردند و یا جزء ساکتین فتنه شدند یا جزء عاملین آن اما ملت بزرگ ایران در این آزمون سربلند شدند و نشان دادند که در مواقع حساس پشت نظام را هرگز خالی نمی‌کنند.

وی افزود: در این فتنه رد پای دشمنان کشور از مدت‌ها قبل مشخص بود و اینکه 6 ماه قبل از انتخابات شبکه بی‌بی‌سی فارسی توسط دولت انگلستان راه‌اندازی شده و در ایام انتخابات زمان پخش برنامه آنها به 24 ساعت در شبانه روز می‌رسد.

سلیمانی ادامه داد: همچنین پیام‌رسان توییتر در این ایام تعمیرات خود را به تعویق می‌اندازد تا بتواند انتخابات ایران را تحت الشعاع خود قرار دهد و بسیاری از این اقدامات نشان دهنده برنامه‌ریزی دشمنان قسم خورده ما برای براندازی و به چالش کشاندن نظام بود و استفاده از این ابزارها برای پیشبرد اهدافشان قرار گرفت.

وی همچنین به بررسی شرایط آینده کشور پرداخت و گفت: دشمنان برای آینده برنامه‌های گوناگونی در نظر گرفته‌اند و قصد دارند با ایجاد فشار اقتصادی بر مردم و تنگ کردن معیشت ملت، نافرمانی مدنی ایجاد کنند؛ همچنین در صدد نفوذ بیش از پیش در دستگاه‌های مختلف نظام از جمله مجلس شورای اسلامی هستند که انتخابات آن را در پیش داریم.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: توطئه‌های پیش رو باید به طور کامل رصد شود و قبل از عملیاتی شدن آنها کشف و خنثی شوند و مسئولین نباید منفعلانه عمل کنند و بعد از ایجاد فتنه‌ای جدید به خود بیایند بلکه باید همه این توطئه‌ها را رصد کرده و در نطفه خفه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات