خبرهای داغ:
سلسله نشست های «چهل سال بصیرت، چهل سال ایستادگی» در حسینیه سیدالشهداء لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) بمناسبت دهه بصیرت برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۶۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سلسله نشست های «چهل سال بصیرت، چهل سال ایستادگی» در حسینیه سیدالشهداء لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) بمناسبت دهه بصیرت برگزار می شود.

حجت الاسلام علیزاده از هادیان سیاسی استان قم در نشست اخیر در جمع رزمندگان لشکر 17 اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای آسیب زدن به انقلاب از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده‌اند که امروز بتوانند از آن استفاده کنند،‌ همانطور که برای فتنه 88 سالهای زیادی برنامه ریزی کرده بودند.

وی ضمن تاکید بر مطالعه تاریخ مبنی بر آسیب‌شناسی از سوی دشمنان، افزود: دشمنان ما تفکر‌ات اشتباه و خطرناک مانند لیبرال و روشنفکری غرب زده را از قبل از انقلاب  وارد دولت ها کرد تا بتوانند به آرمانهای صیل انقلاب اسلامی ضربه بزند؛ دشمن سعی کرده تا بتواند دولتی به اصطلاح میانه رو در کشور به روی کار بیاید تا روحیه انقلابی را در جامعه و دولت مردان ما کم رنگ کند.

علیزاده خاطر نشان کرد: ملت ایران ملت حماسه آفرینند و از غدیر آموخته اند برای جلوی گیری از یک عاشورایی دیگر همچنان در صحنه باشند و 9دی ها را رقم بزنند.

ارسال نظرات