سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در همایش تجلیل از سازمان ها و نهاد های موفق در مصرف بهینه آب گفت: اگر مسیولین، مدیران و آحاد مردم همه به موضوع مصرف آب حساس بشوند مشکل حل می شود چون ما هنوز بی آبی را نچشیده ایم که اینقدر اسراف می کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۶۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرانزلی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در همایش تجلیل از سازمان ها و نهاد های موفق در مصرف بهینه آب گفت: حقیقتا ما از این نعمت بسیار ارزشمند و این مایه حیات که خداوند برای بشر قرار داده به درستی استفاده نمی کنیم و متاسفانه میلیون ها لیتر آب را هدر می دهیم و فکر نمی کنیم که باید روزی برای اسراف و کفران این نعمت پاسخگو باید باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: اگر مسیولین، مدیران و آحاد مردم همه به موضوع مصرف آب حساس بشوند مشکل حل می شود چون ما هنوز بی آبی را نچشیده ایم که اینقدر اسراف می کنیم.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: ما میزان مصرف استاندار آب را با همکاری عزیزان اب و فاضلاب به رده ها ارسال کردیم و از آنها خواستیم که در این زمینه به صورت جدی بکوشند و در ارزشیابی مدیران موضوع مصرف بهینه اب و انرژی را لحاظ کردیم.

وی تاکید کرد: البته بعضا مشاهده شد که شبکه انتقال آب ما در سپاه فرسوده شده که موفق شدیم این شبکه انتقال را به روز کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه بیان داشت: ما در واحد مهندسی سپاه سامانه ای ایجاد کردیم که مصارف همه رده ها در ان مشخص است و اگر میزان مصرف رده ای به صورت غیر عادی بالا برود قابل تشخیص است و در مدیریت صرفه جویی از این سامانه استفاده می کنیم که البته جا دارد از عزیزان مهندسی سپاه تشکر داشته باشیم.

وی افزود: موضوع دیگری که باید مورد تاکید قرار بگیرد بحث پیگیری است و گاها مشاهده شده ما در برنامه ریزی خوب عمل می کنیم اما بعضا خوب پیگیری نمی کنیم و جا دارد در زمینه مصرف صحیح و اصلاح الگوی مصرف با پیگیری مسیولین و دستگاه های مرتبط به نتایجی بهتر دست یابیم.

سردار عبدالله پور متذکر شد: رسانه ها به عنوان گروه های اثر گذار جامعه باید در زمینه انرژی و اصلاح الگوی مصرف طوری کار کنند تا بر مبنای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی ما عمل بشود و آثار این صرفه جویی در جامعه به درستی تبیین گردد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در زمینه سوخت نیز تحولی در جامعه ایجاد بشود که به جای اینکه ما یک مسافت کوتاه را با خودرو طی نماییم از دوچرخه استفاده کنیم.

شایان ذکر است در پایان این همایش از سازمان ها و نهاد های موفق در زمینه مصرف بهینه آب تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات