خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۹۶۸۷۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ظهر امروز  جلسه بصیرتی چهل سالگی انقلاب با سخنرانی سردار حسین یکتا راوی کشوری دوران دفاع مقدس و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل استان در بیرجند برگزار شد.

 حسین اقبالی مسئول بسیج کارمندان سپاه انصارالرضا علیه السلام استان ضمن تبریک دهه بصیرت از استانداری گلایه و اظهار داشت: با هماهنگی های انجام گرفته برای برگزاری این جلسه در استانداری و ارسال نامه از سوی استانداری به دستگاه های اجرایی دیشب این جلسه از سوی استانداری لغو شد.

وی با بیان اینکه هدف بسیج و سپاه بصیرت افزایی و روشنگری است و ما به هیچ حزب و جناحی وابستگی نداریم افزود: اگر بصیرت افزایی انجام ندهیم فتنه 88 دوباره رخ می دهد.

مسئول بسیج کارمندان استان تصریح کرد:  از مجموعه استانداری انتظار داشتیم که حداقل به امضای خودشان ارزش قائل می شدند.

وی ادامه داد: در آستانه چهلین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و در این برهه همه باید به یکدیگر کمک کنیم و شاهد چنین اتفاقاتی در استان نباشیم .

اقبالی خاطرنشان کرد: سعی ما در بسیج و سپاه ادامه برگزاری چنین نشست هایی است و قصد تخریب دولت را نداریم بلکه هدف ما کمک به دولت است تا در کنار هم به رسالت بصیرت افزایی بپردازیم. چون بزرگترین ضربه ها را از عدم بصیرت در کشور می خوریم.

وی ابراز داشت: هدف ما این بود که جلسه بصیرت افزایی بین مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی با کیفیت بالا برگزار شد و انتظار نداشتیم که استانداری نامه و امضای خودشان را لغو کنند و حاضر نشوند مکان دیگری را برای برگزاری نشست تایید کنند.

گفتنی است، این جلسه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها