خبرهای داغ:
راوی دوران دفاع مقدس گفت: دشمن در اینجا سوء استفاده و نقاط ضعف ما را بزرگ می کند و نفوذی ها نیز در داخل نیز هم پای دشمن کار می کنند. مشکلات و دوران سختی می گذرد و اینها پس لرزه های زلزله بزرگ بیرون است.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۷۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حاج حسین یکتا راوی کشوری دوران دفاع مقدس ظهر امروز پنج شنبه 13 دی ماه در جلسه بصیرتی بسیج کارمندان استان اظهار داشت: امروز آمریکایی ها و یهودی ها به خوبی فهمیدند که رو به افول هستند و با مهندسی معکوس سخن از نابودی انقلاب اسلامی می گویند.

وی با بیان اینکه قصه و غصه داخل کشور که کارها امروز در هم گره خورده است علت بیرونی دارد افزود: این چنین مشکلات داخلی را در طول 40سال انقلاب نیز داشتیم که عده ای دست به فساد و نفاق می زدند اما به سلامت از دسیسه های دشمن عبور کردیم و دلواپسی و نگرانی برای ادامه مسیر انقلاب نداریم.

یکتا خاطرنشان کرد: باید به جوانان پیام دهیم که انقلاب به سرعت به راهش ادامه می دهد و آنچه امام خمینی (ره) گفتند محقق شده است و آنچه رهبر انقلاب می فرمایند نیز محقق می شود و اربعین حسینی مصداق تحقق سخنان امام برای یارگیری امام زمان(عج) است.

وی ادامه داد: روزی جبهه مقاومت اسلامی پشت دیوارهای بصره بود و امروز پشت دیوارهای بیت المقدس است و مدافعان حرم پا به زمین می کوبند و تا خواندن نماز در بیت المقدس یک یاحسین دیگر فاصله است.

راوی دفاع مقدس گفت: عده ای که در خط مقدم انقلاب ایستادند و در محل کار خود جانفشانی و ایثار می کنند؛ شاید منفعتی نمی برند و زیر چرخ آسیاب انقلاب له می شوند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب تومار صهیونیست ها را در هم پیچیدند ابراز داشت: امروز اثری از داعش در عراق نیست بلکه گروهی از آنان به اروپا وارد شدند و خیل جوانان اروپایی با نامه رهبر انقلاب متأثر شدند و به نجف اشرف آمده اند و سراغ شلمچه را می گیرند.

یکتا با بیان اینکه هرچه رهبری در مورد عراق و فلسطین گفتند محقق می شود گفت: رهبری هرچه در مورد برجام گفتند محقق شد و اینها را آمریکایی ها رصد می کنند و همانطور که امام(ره) انقلاب را مقدمه ظهور امام زمان دانستند رهبری نیز فرمودند به ظهور امام زمان نزدیک شدیم.

وی به جنگ اقتصادی دشمن اشاره و اظهار کرد: دشمن در اینجا سوء استفاده و نقاط ضعف ما را بزرگ می کند و نفوذی ها نیز در داخل نیز هم پای دشمن پیچ و مهره های سختی ها و مشکلات را محکم می کنند و این قصه ای نیست بلکه مشکلات و دوران سختی می گذرد و اینها پس لرزه های زلزله بزرگ بیرون است.

راوی دفاع مقدس با تأکید بر اینکه نظر خداوند به انقلاب اسلامی برنگشته بلکه انقلاب در حال جلو روی است افزود: گرچه با گذشت زمان تغییر کردیم و امروز تشکیلات، تیپ و لشکر و تجهیزات دیگر داریم اما در همه مجموعه ها و دستگاه ها نیروهایی مخلص هستند که تنها برای خدا کار می کنند و کارها را جلو می برند.

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که تمام جبهه حق در مقابل کفر ایستاده است تصریح کرد: یهودی ها که به آخر خط رسیده اند ترامپ رئیس جمهور آمریکا زیر همه چیز می زند و چوب حراج بر تمام داشته هایشان زده که جمهوری اسلامی را نابود کند.

سردار یکتا ادامه داد: دشمن امروز اشتغال، معیشت، فرهنگ و بنیان خانواده ها را در ایران مورد هدف قرار داده و ما در این شرایط راهی جر خدمت به مردم نداریم.

وی تأکید کرد: به سازمان رأی کاری نداریم و با هدف الهی باید غم و غصه مردم را بخوریم که اگر دیر بجنبیم دیر می شود و متضرر می شویم.

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: شهدا روزی از جان و ناموس ما دفاع کردند شما امروز بلندگوی سازمان و اداره خودتان هستید و باید به مردم خدمت کنید که هرکس هرچه دارد از خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است.

وی متذکر شد: نمی توانیم پا روی خون شهدا بگذاریم و دست از مملکت خودمان بکشیم و حالا در نقطه ای هستیم که مردم، شهدا و مستضعفین و محرومین چشمشان به دستان ما است.

یکتا با بیان اینکه بودجه ها برای حل مشکلات مردم مورد قبول نیستند ادامه داد: کار باید مردمی، مجاهدانه و توسط مومنین خودجوش انجام شود. خدمت و محبت به مردم برای رضای خدا باشد نه برای پای صندوق رأی آوردن مردم .

وی تأکید کرد: برای مردم کار کنید و حرف و حدیث های سیاسی و حزبی را رها کنید مردم خوب می فهمند که مخلص و غیرمخلص کیست.

راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز در زمان 40 سالگی انقلاب همه نگاه ها در دنیا به سوی  ملت ما است اگر چشم و گوش و جان مردم در کشورمان بلرزد خیلی زشت است.

وی با بیان اینکه همچون اول انقلاب، انقلابی کار کنید گفت: غصه کم و کسری مردم را بخورید و کار در ساعت اداری را محدود ندانید بلکه شبانه رز دغدغه مردم را داشته باشید که در نهایت خودتان از کارتان خیر می بینید و نسل پاک و عزتمند نصیبتان می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها