خبرهای داغ:
سردار عروج مطرح کرد؛

توجه فرماندهان نظامی به قدرت ارتش های عقیدتی

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان معترف هستند که قدرت معنوی در پشت نیروهای کشور ما وجود دارد، فرماندهان نظامی دنیا به دنبال تشکیل ارتشهای عقیدتی هستند.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۷۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در نخستین سالگرد مدافع وطن و انقلاب اسلامی شهید سجاد شاه سنایی، با بیان اینکه باید خداوند را شکر کنیم که در نظامی زندگی می‌کنیم که تمام مصادیق مفاهیم الهی به اثبات رسیده، گفت: یکی از مباحث مهم و سنگین فلسفی و عقلی که امام خمینی به آن در مسأله توحید پرداخته‌اند موضوع توحید محبت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مسأله توحید محبت نخستین چیزی که باید به آن برسیم تناسب است، یعنی باید با کسی که نسبت به او محبت داریم به تناسب رسیده باشیم، بعد از این تناسب به علامت اتصال خواهیم رسید که اگر این تناسب برقرار شود به حبل الله متین هرکسی به اندازه توان و تناسب خود چنگ خواهد زد و متصل خواهد شد.

سردار عروج رخدادها و وقایع دفاع مقدس را معجزه خواند و تصریح کرد: دشمنان معترف هستند که هزار به یک علیه ایران یورش بردیم و حمله کردیم اما بازهم با مقاومت جمهوری اسلامی مواجه شدیم و به موفقیت دست پیدا نکردیم، این در حالی است که در دانشگاه‌های نظامی و علوم استراتژیک اینطور بیان می‌شود که اگر سه به یک به جایی حمله شود، آنجا نابود و ویران خواهد شد، به همین جهت است که می‌گوییم رخدادهای دفاع مقدس برای ما معجزه بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به مشخص بودن توان نظامی و قدرت و تجهیزات نظامی کشورها، اظهار کرد: دشمنان معترف هستند که بارها توان نظامی ایران را مورد سنجش قرار دادیم اما نمی‌دانیم چه قدرت و توانی پشت ایران و نیروهای ایران وجود دارد که در هر صورت شکست نخواهند خورد، رییس جمهور آمریکا چندی پیش اعتراف کرد نمی‌دانیم چه نیرویی پشت نیروهای ایرانی وجود دارد که کشته و زنده آنها پیروز هستند.

وی به برنامه ریزی‌ها و نقشه‌های بسیار پیش از عملیات شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت: بعثی‌ها سؤال می‌کردند مگر شما چند نفر بودید که توانستید این عملیات را به پیروزی برسانید؟  اگر انسان در مسیر خدا گام بردارد و به خدا توکل کند خداوند در ادامه مسیر یاری رسان خواهد بود.

سردار عروج با اشاره به تلاش کشورهای مختلف برای تشکیل ارتش‌های عقیدتی به علت ثابت شدن توانمندی و قدرت این ارتش‌ها در تقابل با دشمنان، تصریح کرد: حتی در رژیم صهیونیستی نیز فرماندهان نظامی این رژیم به دنبال تشکیل ارتش‌های عقیدتی هستند و تلاش می‌کنند تا در زمان نزدیک به عملیات‌ها با مباحث عقیدتی توانایی نیروهای خود را به منظور حضور در عملیات افزایش دهند و اعتراف می‌کنند این کار را از ما آموخته‌اند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر ضرورت دشمن شناسی و برنامه‌های دشمنان گفت: دشمنان برنامه ریزی‌های بسیاری دارند و ای کاش مسؤولان رسانه ملی به جای برخی فیلم و سریال‌ها صحبت‌های دشمنان را در تلویزیون نشان می‌دادند تا حقایق بسیاری مشخص شود و بسیاری از مشکلات برطرف گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار