فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران باید به بهترین نحو به مردم منتقل شود گفت: ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا به امروز به دبیرخانه بزرگداشت دهه فجر شهرستان برای بهره برداری در جشن چهل سالگی انقلاب معرفی شده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۹۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده که در مواجهه با دشمنان و استکبار جهانی شکوهمندانه‌تر از گذشته ایستاده است.

وی با بیان اینکه همراهی مردم در این مسیر چهل ساله انقلاب، منجر به کسب پیروزی‌هایی شده است، خاطرنشان کرد: فاصله انداختن بین مردم و مسئولان با تزریق یاس و نا امیدی از اهداف دشمن است.

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران باید به بهترین نحو به مردم منتقل شود، تصریح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات در این مسیر می‌توانند کمک شایانی به بازگو کردن دستاورد‌ها داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا به امروز به دبیرخانه بزرگداشت دهه فجر شهرستان برای بهره برداری معرفی شده است، اذعان کرد: در سال جاری تنها ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در شهرستان خلیل آباد پرداخت شده است.

شاکری با بیان اینکه علی رغم مشکلات اقتصادی که دولت با آن دست به گریبان است پروژه‌های خوبی در دهه فجر شهرستان خلیل آباد افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: قطعا بیان این دستاورد‌ها به مردم باعث افزایش اعتماد به نظام و انقلاب و تزریق امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر باید مردم محور و با حضور مردم اجرا شود، تشریح کرد: پروژه‌های تکمیل شده باید در برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد و از معرفی پروژه‌های ناقص خودداری شود.

عدد چهل باید در برنامه‌های دهه فجر نمود داشته باشد

حجت الاسلام علی ناهیدی در این مراسم با بیان اینکه چهل عدد مقدسی است که ریشه در معارف دینی و فرهنگ عمومی ملت شریف ایران دارد، اظهار داشت: دشمنان نظام نظیر آمریکا، اسرائیل، آل سعود و… تلاش می‌کردند که نگذارند چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران اتفاق بیفتد، ولی موفق نشدند.

وی با تاکید بر اینکه در بخش‌های مختلف باید عدد چهل مانند چهل شهید، چهل جانباز، چهل افتتاحیه و… را بیان کنیم، تصریح کرد: دولت و سپاه ظرفیت‌های خوبی در این زمینه دارند و عدد چهل باید به خوبی در برنامه‌های دهه فجر و بخش‌های مختلف نمود داشته باشد.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه گاهی اوقات مشاهده می‌شود که در برخی از افتتاحیه‌ها حضور مردم کمرنگ بوده یا مردم معطل شده اند که باید در هر دو مورد اصلاح شود، اذعان کرد: پاسخگویی مسئولان به مردم باید در عمل خروجی قابل قبولی داشته باشد؛ مردم تیزبینی هستند که این مراسمات را ارزیابی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هرچه بتوانیم کیفیت برنامه‌ها را ارتقاء بدهیم قطعا تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت، عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید به صورت منظم اجرا شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها