خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه و دانشگاه:

حماسه نهم دی یکی از شاخصه‌های ولایت مداری ملت بود

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مردم در حماسه نهم دی نشان دادند علی رغم همه مشکلات وقتی خطری انقلاب را تهدید می‌کند وارد عمل می‌شوند وبه میدان می‌آیند گفت: حماسه نهم دی یکی از شاخصه‌های ولایتمداری ملت ایران بود
کد خبر: ۹۰۹۶۹۰۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر مهدوی نژاد، در نشست بصیرت افزایی که درپایگاه ریحانه النبی شهرک بعثت درجزین برگزارشد؛ در جمع بسیجیان اظهار کرد:طرح آشوب فتنه گران ٩ دی ٨٨ بر اساس انقلاب رنگین بود که در کشور‌های دیگر بار‌ها جواب داده بود واکنون دشمن در صدد بود تا با این روش‌ها انقلاب رابراندازد، اما در کارشان موفق نشدند. وی درادامه گفت: دشمنان نظام اخیرا به این نتیجه دست یافتندکه نمی‌توانند با ایجاددرگیری و اغتشاش تغییری در حکومت داشته باشند و باجدا کردن ملت از ولایت، نظام اسلامی و ایجاد مشکلات اقتصادی بخشی ازعملیات روانی دشمنان خواهد بود.
وی بابیان این که دشمن تشخیص داده که روی اذهان مردم کارکند افزود: تغییر ذائقه، فکر مردم، اولویت مادی و تغییر الگو‌های رفتاری مردم از اهداف آنان است. وی همچنین گفت: بعد از ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب وجود یک سرمایه اجتماعی به نام مردم بود که امام راحل توانست با کمک همین مردم انقلاب رابه پیروزی برساند. این استاد حوزه ودانشگاه خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواهند مردم را از ولایت جداکنند و تنها راه نجات را گفتمان سازش می‌دانند و در واقع می‌خواهند گفتمان مقاومت را ازبین ببرند.
اجرای سرود نونهالان وبرگزاری نمایشگاه کتاب از برنامه‌های جانبی این نشست بود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار