شهردار خرم آباد:

زیرگذر بهارستان در دهه فجر عملیاتی می‌شود

شهردار خرم آباد با اشاره به زیرگذر بهارستان نیز، عنوان کرد: اگر شرایط آب و هوا مساعد باشد و پیمانکاران به موقع به تعهدات خود عمل کنند در دهه فجر عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۳۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، وحید رشیدی امروز در جلسه با معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: ۳۵ پروژه عمرانی فعال، متوسط و بزرگ در شهر خرم آباد توسط شهرداری و شورای شهر در دست اجرا است  که برای پیش برد امور به همکاری بین دستگاهی نیاز داریم اما با توجه به شرایط اقتصادی اجازه نداده ایم که این پروژه ها تعطیل شوند.

شهردار خرم آباد با تاکید بر اینکه هفته آینده اولین پروژه های مشارکتی ما در شورا مطرح می شوند، گفت: بحث شهربازی «کیو» را پیگیر هستیم و رای دادگاه نیز صادر شده، تجدید نظر خواهی شده که نتیجه نهایی آن نیز کمتر از ۲۰ روز دیگر اعلام می شود.

رشیدی همچنین با اشاره به آماده بودن طرح شهربازی دانشجو، بیان داشت: سرمایه گذار خارج از استان از این طرح بازدید کرده و منتظر نتیجه نهایی ظرف یک هفته برای آن هستیم.

وی در ادامه از به روز رسانی مجموعه «باغ فیض» خبر داد و گفت: شهرداری این پروژه را که سال ها باقی مانده و نیاز بود که عملیاتی شود را اجرایی می کند چرا که اعتقادی به فروش این مجموعه نداشته ایم.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه پارک شاپوری را نیز تا پایان امسال تکمیل خواهیم کرد، گفت: همچنین طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد، به نتایج مثبتی رسیده و منتظر ابلاغ طرح های اجرایی آن هستیم.

وی به پروژه برج های دو قلو اشاره کرد و گفت: نوع قراردادی که برای این پروژه منعقد شده بود مشکلات خاص داشت و تعهدات عملی نشده و اگر پیشنهادات در جلسه توافقی مطرح شود و به نتیجه برسد اجرایی می شود در غیر اینصورت از طریق حقوقی و قضایی پیگیر آن خواهیم بود.

شهردار خرم آباد با اشاره به زیرگذر بهارستان نیز، عنوان کرد: اگر شرایط آب و هوا مساعد باشد و پیمانکاران به موقع به تعهدات خود عمل کنند در دهه فجر عملیاتی می شود.

رشیدی همچنین به دفع آب های سطحی شهر خرم آباد اشاره کرد و افزود: اجرای طرح آبخیزداری در این زمینه باید در دستور کار قرار گیرد چرا که اهم مشکل شهر خرم آباد در این زمینه حاشیه های خارج از شهر است.

ارسال نظرات