ضرورت همکاری بیشتر شورا با شهرداری

معاون عمرانی استاندار لرستان ضمن انتقاد به حضورنیافتن برخی اعضاء شورا شهر خرم‌آباد در جلسه مشکلات این شهرستان، گفت: انتظار می‌رفت اعضاء شورای شهر در جلسه‌ای که در خصوص مشکلات عمرانی خرم‌آباد بوده، حضور می‌یافتند.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۶۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد مرادپور امروز در نشست با اعضاء شورای شهر و شهردار خرم‌آباد ضمن انتقاد به حضورنیافتن برخی اعضاء در جلسه اظهار کرد: انتظار می‌رفت اعضاء شورای شهر در جلسه‌ای که در خصوص مشکلات عمرانی خرم‌آباد بوده، حضور می‌یافتند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌احترامی و غیبت در این جلسه به هیچ‌عنوان قابل قبول نیست و این موضوع بدون شک با استاندار استان مطرح خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه بر اساس قانون نگهداری شهر بر عهده شهرداری است، افزود: با این وجود دستگاه‌هایی همچون آب و فاضلاب و میراث فرهنگی با شهرداری رابطه کاری غیرمستقیمی دارند.

مرادپور در تشریح برخی پروژه‌های نیمه تمام خرم‌آباد بیان داشت: رودخانه خرم‌آباد یکی از طرح‌های کلیدی شهر بوده که هم‌اکنون مطالعات آن انجام شده و بایستی عملیات اجرایی آغاز شود.

وی بر همکاری بیشتر شورای شهر خرم‌آباد با شهردار این شهر تأکید کرد و گفت: در این صورت است که شاهد شهری توسعه یافته خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه به‌دنبال اجرای ایده شهر شب در خرم‌آباد هستیم، تصریح کرد: برای شروع آب‌نمایی حد فاصل پل‌های شهدا و دارائی‌زاده شهر ایجاد و پس از تملک منازل اطراف گرداب سنگی این محوطه را به مرکزی تفریحی تبدیل خواهیم کرد.

مرادپور ساماندهی چشمه‌ها را ضرورتی برای خرم‌آباد خواند و افزود: خرم‌آباد شهر چشمه‌ها است و این چشم‌انداز برای گردشگران بایستی به وضوح قابل دیدن باشد، بنابراین طی برنامه‌ای منسجم بایستی تمام چشمه‌های شهر ساماندهی شوند.

وی ضمن انتقاد به بلاتکلیف ماندن برخی پروژه‌ها همچون پارک شاپوری و برج‌های دوقلو خرم‌آباد، اظهار داشت: شهربازی کیو تا چه زمانی بایستی قربانی اختلاف‌ها شود و کودکان شهر از داشتن فضایی سرگرم‌کننده محروم باشند.

معاون عمرانی استاندار لرستان بافت‌های فرسوده شهر را یکی دیگر از معضلات استان عنوان و بیان کرد: اکنون بهترین فرصت برای بازآفرینی شهری است، آن هم در دولتی که شعارش مسکن امید و بازآفرینی است، بنابراین حداکثر استفاده را از این فرصت بایستی برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار