خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار استان قم گفت: حفظ انقلاب به بصیرت دارد و مداحان انقلابی پایه و اساس کار خود را در این راستا بر دشمن شناسی و نفی فتنه قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۹۶۹۹۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سیدرضا عظیمی در نشست روشنگری و بصیرتی بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی قم که به مناسبت دهه بصیرت در محل سازمان بسیج مداحان قم برگزار شد، با اشاره به حدیث «الا و لایحمل هذاالعلم الا اهل الصبر و الصبر و العلم بمواضع الحق» از امیرالمومنین (ع)، اظهار داشت: حماسه ۹ دی ریشه در نهضت عاشورا و علقه مردم انقلابی با نهضت سیدالشهدا (ع) دارد و از این رو، این حماسه پایدار و جاودان خواهد ماند.
وی تاکید کرد: حفظ انقلاب از آسیب‌ها و فتنه‌ها نیاز به بصیرت و صبر و مقاومت و آگاهی نسبت به شرایط موجود بر اساس رهنمود‌های روشنگرانه مقام عظمای ولایت دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم افزود: ضرورت دارد در اشعار و اذکار مداحان انقلابی و عاشورایی، خداشناسی، انس با اهل بیت(ع) و دشمن شناسی موج بزند و همچون فلسفه قیام عاشورا، به صراحت جامعه را به تنفر از استکبار جهانی آمریکا سوق دهد.
در این نشست، سیدرضا جدا مسئول سازمان بسیج مداحان قم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایام دهه بصیرت، گزارش اجمالی از برنامه‌های این قشر بیان کرد؛ سپس تعدادی از مداحان، به قرائت اشعار انقلابی متناسب با ایام پرداختند.
در این نشست، حجت الاسلام اقبالیون از مسئولان اسبق بسیج قم و جمعی از اعضای مجمع الذاکرین 14 معصوم(ع) و شاعران و مداحان اهل بیت(ع) حضور داشتند.
 
دشمن شناسی و مبارزه با فتنه اساس کار مداحان انقلابی باشد
 
 
ارسال نظرات