سردار نقدی در مراسم چهل سالگی انقلاب اسلامی در تفت گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف فساد هست و خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۰۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تفت، به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه نه دی، جشن بزرگ بصیرت با سخنرانی سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی قدس شهرستان تفت برگزار شد.
سردار نقدی در این مراسم اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف فساد هست و خواهد بود. در تهران در زمان انتخابات مجلس، مردم به اقتصاددان‌ها رای ندادند و به کسانی که موافق کنسرت و مخالف تفکیک جنسیتی بودند رای دادند.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در صدا و سیمای ما مطرح می‌شود کشور ما غمگین است. وقتی پیگیری کردیم دیدیم منبع صدا و سیما آمار یک کشور غربی است که شاخص‌های این کشور غربی برای افسردگی اینچنین بوده است هر چه زنان فاحشه بیشتر، هر چه کاذینو‌ها بیشتر، آن کشور شادتر است، چون کشور ما این موارد را نداشت غمگین و افسرده بود.
وی در ادامه افزود: برخی از رسانه‌ها معاند در ایران از کاه کوه می‌سازند و آمده اند تا مردم را نا امید کنند و پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران را به حاشیه ببرند.
سردار نقدی با اشاره به اینکه در نیجریه در سال گذشته راهپیمایی اربعین برگزار شد و تشیع در آنجا هم مشاهده شد افزود: با اینکه شهید دادند، اما باز هم می‌آیند، قوی‌تر هم می‌آیند.
آمریکا مبالغ زیادی را برای دور کردن مردم از اهداف انقلاب خرج کرده است، اما موفق نبوده است.
داعش امروز منحل شده است و در سوریه بسیج جوانان از مردم سوریه تشکیل شده است.
در دی ماه سال گذشته عربستان مبالغ زیادی را با همکاری آمریکا و برخی از معاندین گذاشت، اما رییس جمهور آمریکا در این موضوع هم شکست خورد و انقلاب سربلند باقی ماند.
ارسال نظرات