دکتر قالیباف از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۵۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، دکتر محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بازدید از بخش‌های مختلف گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان در جریان اقدامات صورت گرفته برای جمع‌آوری آثار بجا مانده از شهدا قرار گرفت.
وی با تشکر و قدردانی از تلاش‌های مسئولین این مجموعه، گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان را در نوع خود بی‌نظیر توصیف کرد و بر تلاش در جهت معرفی این گنج عظیم به جامعه به‌ویژه نسل جوان تأکید کرد.
قالیباف گفت: این مجموعه برای من زیبا بود ازاین‌جهت که با کمترین امکانات ممکن، ولی با عشق و تلاش زیاد توانسته بودند تاریخ انقلاب مردم ولایتمدار شهرستان اردکان که شهر فقه، فقاهت و شهادت است را به‌درستی به تصویر بکشانند.
وی در پایان اظهار داشت: امروز، حفظ یاد و نام شهدا یکی از وظایف جدی همه ماست و امیدواریم که همیشه بتوانیم یاد و نام شهدا را گرامی بداریم و رهرو راه آن‌ها باشیم.
در این بازدید، مسئولان گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان در خصوص نحوه راه‌اندازی این مجموعه، جمع‌آوری و نگهداری آثار شهدا توضیحاتی را بیان کردند.
گفتنی است که گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان از سال ۱۳۹۱ و به‌منظور حفظ آثار وزنده نگه‌داشتن یاد شهدای شهرستان و همچنین معرفی سیره و سبک زندگی شهدا و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه در محل ساختمان سابق بیمارستان قلب واقع در خیابان آیت‌الله حائری اردکان دایر شده است.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات