نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

ولایت‌فقیه و رهبری خط قرمز ماست / نابودی بنیان خانواده مهم‌ترین هدف دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه باید مراقب نهاد خانواده بود تا به آن آسیبی وارد نشود، عنوان کرد: امروز از مهم‌ترین نقشه‌های دشمنان توسعه بی‌غیرتی است و این موضوع در دستور کار دشمن قرار دارد که باید به آن توجه شود، دشمن‌شناسی و عمل به‌موقع در مقابل دشمن بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۷۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه همه باید برای ریشه‌کن شدن فقر تلاش کنند، اظهار کرد: باید جلوی زیاده‌خواهی‌ها، رانت‌خواری‌ها و نجومی بگیرها گرفته شود.

ولایت‌فقیه و رهبری خط قرمز ماست / نابودی بنیان خانواده مهم‌ترین هدف دشمن است

وی با تأکید بر اینکه فقر علل مختلفی دارد، گفت: خشک‌سالی، زلزله، جنگ و غیره ازجمله این علل هستند در این میان بیگانگان و سیاست‌های آن‌ها نیز می‌تواند موجب ایجاد فقر در جامعه شود.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه مدیریت ضعیف اقتصادی دولت‌ها و عدم رعایت اعتدال در مصرف موجب بروز فقر می‌شود، گفت: احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی نیز از عوامل تأثیرگذار در فقر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد: ریشه‌کن شدن فقر نیازمند اقدامات جهادی و انقلابی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری از حضور حماسی و باشکوه مردم در سالروز حماسه نهم دی تقدیر کرد و گفت: به‌یقین این حضور اثرات ماندگاری دارد و موجب خواری دشمنان می‌شود.

وی در ادامه به توطئه انگلیسی‌ها که منجر به اجرای قانون کشف حجاب در کشور شد اشاره کرد و گفت: رضاخان دستورات بیگانگان را برای تحقق اسلام زدایی دنبال می‌کرد، یکی از اهداف دشمن برنامه‌ریزی برای کشف حجاب در میان زنان ایرانی است آن‌ها به اسم آزادی کشف حجاب را مطالبه بانوان ایرانی می‌دانند درحالی‌که چنین نیست.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه اسلام مخالف آزادی نیست و هیچ دینی مانند اسلام به زنان آزادی نداده است، گفت: افراد فرصت‌طلب بدانند با توطئه کشف حجاب در جامعه ما نمی‌توانند زنان را فاسد کرده و تقوا را از آنان بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه اگر کسی تن به بی‌عفتی دهد نمی‌تواند انسان موفق تربیت کند، گفت: امروزه عده‌ای به اسم آزادی اقدام به ولنگاری می‌کنند تا به زنان آسیب برسانند، آن‌ها می‌خواهند زنان را مباحثی چون برگزاری کنسرت‌ها، حضور در ورزشگاه‌ها و خیابان‌ها مشغول کنند در این میان دولت‌ها نیز کوتاهی می‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی ادامه داد: برخی رسانه‌های مکتوب مواردی چاپ می‌کنند که به جامعه آسیب می‌رساند، هر مطلبی را به خورد جامعه می‌دهند، در تبلیغات، سخنرانی‌ها و مقالات از الفاظی استفاده می‌کنند که اسلام و عفت عمومی را زیر سؤال می‌برد بر همه مسلمانان واجب است که از اشاعه چنین مباحثی جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: وقتی جایی اختلاطی بین دختران و پسران ایجاد می‌شود و اعتراض می‌کنیم عده‌ای می‌گویند این‌ها با شادی جامعه مخالف هستند؛ درحالی‌که ما می‌گوییم شادی‌های حرام نباید در جامعه رواج پیدا کند.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری به اهمیت تقویت روحیه دشمن‌ستیزی اشاره کرد و گفت: اینکه عده‌ای می‌گویند با کُرنش می‌توان جلوی زیاده‌خواهی دشمن ایستاد اصلاً صحیح نیست، آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند کاری از پیش نخواهد برد و در مقابل ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری به تغییرات در کابینه عربستان اشاره کرد و گفت: این مهم نشان از سقوط این رژیم دارد، آن‌ها با جنگ در یمن، بحران در سوریه و دخالت در مسائل داخلی لبنان موجبات سست شدن جایگاه خود در منطقه را فراهم کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه به فرارسیدن سالروز عملیات کربلای ۵ اشاره کرد و گفت: این عملیات یکی از بزرگ‌ترین، گسترده‌ترین و راهبردی‌ترین عملیات‌های جنگ تحمیلی است، رژیم بعث دژهای مستحکمی مقابل ما قرارداد اما رزمندگان ما طی ۱۲ روز در اجرای این عملیات توانستند پیروزی و دستاوردهای بزرگی به دست آورند.

وی در بخش دیگری به انتخاب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: اهمیت این مجمع بر کسی پوشیده نیست.

خطیب جمعه کرج با توضیح اینکه گاهی صحبت‌هایی شنیده می‌شود و عده‌ای به دنبال جوسازی و التهاب آفرینی هستند، گفت: جمع‌های کارگری، کارمندی و اصناف در دنبال کردن مطالبات خود مراقب سوءاستفاده‌های دیگران باشند زیرا برخی در فضاهای مجازی به دنبال این فرصت‌ها برای ضربه زدن به‌نظام هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به این موضوع که ممکن است برخی در انتخابات ۹۸ به دنبال بروز فتنه و توطئه باشند، هشدار داده است، ایشان تأکید کرده‌اند که مراقب باشید صورت‌مسئله عوض نشود.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه جایگاه ولایت و رهبری خط قرمز ما است و کسی حق ندارد به این حریم وارد شود، گفت: اخیراً نائب رئیس مجلس در خصوص مسئله فتنه اظهارنظر کرده است مسئولان باید مراقب اظهارات خود در این خصوص باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار