البرز/

برف تکانی درختان کرج با ۳۰۰ نیرو/اهمیت همکاری شهروندان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج به اجرای عملیات برف تکانی درختان شهر با حضور ۳۰۰ نیرو اشاره کرد و بر اهمیت همکاری شهروندان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۸۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پیمان بضاعتی پور با اشاره به اجرای عملیات پاک‌سازی و برف تکانی درختان سطح شهر کرج، اظهار کرد: روز گذشته و با آغاز بارش برف، همکاران ما در مناطق دهگانه شهری کرج به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

برف تکانی درختان کرج با ۳۰۰ نیرو/اهمیت همکاری شهروندان

وی با تأکید بر اینکه اجرای عملیات برف تکانی درختان توسط ۳۰۰ نیروی سازمان انجام شد، گفت: علی‌رغم برودت هوا عملیات پاک‌سازی و برف زدایی درختان به‌سرعت انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج همکاری مردم در این زمینه را قابل‌توجه و بااهمیت دانست و از شهروندان تقاضا کرد از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا نیروهای خدمات شهری بتوانند عملیات خدمت‌رسانی ازجمله برف‌روبی معابر و برف تکانی درختان را به‌درستی انجام دهند.

بضاعتی پور در بخش دیگری اضافه کرد: شهروندان اگر در خصوص برف تکانی درختان مقابل واحدهای مسکونی همکاری لازم را با نیروهای شهرداری داشته باشند شاهد اقدامات مثبت درزمینهٔ حفظ درختان شهر خواهیم بود.

وی تأکید کرد: در هر منطقه ۳۰ نیرو با تجهیزات و امکانات کامل عملیات پاک‌سازی و برف تکانی درختان را انجام داده‌اند. با توجه به‌احتمال استمرار بارش‌ها نیروهای سازمان در حالت آماده‌باش کامل هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها