سلسله همایش های جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به همت حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء و همکاری پایگاه شهید زرهرن در پادگان شهید پژوهنده چهل دختر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۰۹۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برگزاری سلسه جشن های چهل سالگی انقلاب، همایش افتخار به گذشته و امید به آینده ویژه خانواده های پرسنل پادگان شهید پژوهنده چهل دختر با حضور ۶۰ نفر به همت پایگاه شهید زرهرن حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء منطقه کلاته خیج شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این همایش حجت الاسلام والمسلمین رائیجی استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های گوناگون و توطئه های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن این پیشرفت ها و برجسته کردن برخی مشکلات اظهار کرد: ما باید واقع بین باشیم و با مطالعه و کنکاش در پیرامون خود مسائل را تجربه و تحلیل کنیم و بدانیم که بصیرت و شناخت و آگاهی سبب پیشرفت فردی و اجتماعی است.
وی با بیان اینکه پیشرفت های ما در برخی از عرصه ها چون هسته ای و موشکی و علوم بنیادین و نوین بسیار عظیم و خیره کننده است افزود: دشمن با دیدن این پیشرفت ها امروز عصبانی تر از گذشته به دنبال ضربه به کشور و نظام ماست و هدف اصلی هم براندازی است.
استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر مراقبت از کانون خانواده ها در برابر توژتو های پیدا و پنهان دشمن اظهار کرد: هدف امروز دشمن خانواده ها و‌ گسست آن است و اینجا نقش بانوان بسیار اهمیت دارد و باید به تکلیف خود که پرورش نسلی با بصیرت و معرفت است به خوبی عمل کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها