خبرهای داغ:
دکتر عباس ایاران : سیاسیون با حمله به آقا محسن امام ، مالک اشتر انقلاب و امام خامنه ای به دنبال منحرف کردن ذهن مردم از مسائل اصلی هستند
کد خبر: ۹۰۹۷۱۳۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم

در ره عشق جگردارتر از صد مردیم

هر زمان بوی خمینی (ره) به سر افتاد ما را

دور سید علی خامنه ای میگردیم

بعد ‌فروکش کردن هیاهوهای عملیات کربلای ۴ و شکست عملیات فریب مردم با روشنگری عماران انقلاب ، مشخص شد حالا چه کسی لاشخور سیاسی است؟

در سالگرد عملیات کربلای ۴بعد از تویت آقا محسن باید یکی از نمایان ترین نمادهای سوءاستفاده‌ها‌ی سیاسی از آن عملیات که در آن منتقدان ،سلبریتی ها و منافقین ضد انقلاب ، در زیر پا نهادن اخلاق حرفه‌ای و نیز اخلاق اجتماعی، تلاش داشتند تا برای فریب مردم گوی سبقت از هم بربایند!

انتخاب تیترهایی شرم آور و به راه انداختن جوی مسموم با طعم انتقام از انقلاب تا بدان جای پیش رفت که برخی از کسانی که در عصر جهاد، مشغول زندگی‌شان بودند و امروز بر گردن مردم سوارند و با گستاخی به دنبال عذرخواهی و توبه فرماندهان و فرزندان خمینی (ره) بودند.

در زمان جنگ نیز با همین شدت برخی عناصر نفوذی بر علیه سردار رضایی اقدام به تخریب ایشان کردند که حضرت امام خمینی(ره) قاطعانه جلوی این حرکت ایستادند و خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: شنیده‌ام‌ كه‌ برخی امضا جمع‌ می‌كنند تا مرا در فشار بگذارند كه‌ فرمانده‌ سپاه‌ را عوض‌ كنم‌، بگویید سر جایش‌ بنشینند والّا من‌ جمله‌ای‌ خواهم‌ گفت‌.

کدام یک از شما ها که که در این مدت به هشت سال دفاع مقدس تاختید در آن زمانی که مشغول زندگی و تحصیل بودید یک تاییدیه از طرف حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را در سوابق خود را دارید که اگر داشتید معلوم نیست چکار می‌کردید .

بدانید که محسن رضایی با دریافت ۳ نشان طلایی فتح ۱ رکورددار دریافت بیشترین مدال طلایی فتح ۱ توسط حضرت آقاست و بعد از آن مرحوم هاشمی رفسنجانی یک مدال طلایی فتح ۱ و‌مابقی فرماندهان ارشد به همین ترتیب ...که حضرت آقا فرمودند : « اين نشان، اولاً نشان سپاسگزارى و قدردانى جمهورى اسلامى از شما عزيزانى است كه خدمتى بزرگ و ارزنده را در جنگ تحميلى، از خودتان نشان داديد. ثانياً، يك يادگار ماندنى است تا در آينده همه بدانند كه در يك فصل بسيار خطرناك و دشوارى از زندگى و تاريخ جمهورى اسلامى، صاحبان اين نشانها، چه فداكارى‌يى نشان دادند و چه عظمت انسانى‌يى از خودشان بروز دادند. اين نشان، يك كار سمبليك است، والّا قدر كار شما بيش از اينهاست و اميدواريم كه همه‌ ملت و كشور و مسؤولان، قدر شما و مجاهداتتان را بدانند و ان‌شاءاللَّه هميشه از شما قدردانى كنند.»

همیشه یادتان باشد که حضرت امام در تیرماه ۶۲ فرمودند که

“جناب آقای محسن رضایی که مورد علاقه و تایید این جانب است “ کدام یک از شما این چنین سابقه درخشانی دارید . یادتان رفت پیام تاریخی حضرت امام بعداز عملیات والفجر ۱۰ :

“بسم الله الرحمن الرحیم‌

جناب آقای محسن رضایی، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌

از عنایات خداوند بزرگ و توجه رسول معظم او به این ملت مقاوم و ایثارگر و رزمندگان سلحشور اسلام در پیروزی بزرگ و برق‌آسای « والفجر 10» سپاسگزارم”.

یادتان هست در ۲۲دی ماه ۱۳۶۰ که وقتی آقا محسن و فرماندهان سپاه به محضر امام خمینی رسیدند بعد از گزارش آقا محسن ؛ امام فرمودند: «... ‏ای کاش من هم یک پاسدار بودم...».

یادتان رفت ۳۰ اردیبهشت ۶۳ وقتی آقا محسن و پاسداران با امام خمینی دیدار کردند. امام چگونه از افتخارآفرنیهای ایشان و همرزمانش تجلیل کردند.

یادتان هست در اسفندماه ۶۶ امام در نامه‏ای خطاب به آقای محسن رضایی، تقدیر و تشکر کردند و فرمودند: «... از ملت مقاوم ایران ... می خواهم... با تداوم عملیات خود مجال تجدید سازمان و تنفس عفلقیان شکست خورده مستأصل را بگیرند»

یا اینکه امام خمینی باری دیگر در پیامی خطاب محسن رضایی فرمانده سپاه اسداران انقلاب اسلامی، پیروزیهای رزمندگان را تبرک گفتند و از آنان تقدیرتشکر کردند( 8آذرماه ۶۰ )

باید یادتان باشد تعبیر رهبر معظم انقلاب در خصوص آقا محسن که فرمودند “که در این مدت با مجاهدتهای خود در عرصه‌های دفاع مقدس بارها موفق شد که قلب امام راحل و دل امت مسلمان را شاد کند.” (حکم انتصاب به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام)

یا پیام تقدیر دیگر حضرت آقا که فرمودند :”از خدمات با ارزش سردار سرلشکر محسن رضایی در طول دوره‌ی پرحادثه فرماندهی سپاه پاسداران صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. خداوند همه شما را موفق و سرفراز فرماید”.( شهریور 76 )

قلم ها عاجزند اگر بخواهیم از مجاهدت های و جانفشانی های آقا محسن بنویسیم

 

 

 

یادتان رفت که بیستم اسفند 1363 یک روز پیش از آغاز عملیات، آیت الله توسلی از بیت حضرت امام(ره) تماس گرفتند و گفتند: امام فرمودند : به آقا محسن بگویید خط مقدم نرود، حفظ جان ایشان، واجب است.

کدام یک از شما همچون آقا محسن لبخند به چهره امام آوردید شیرین ترین خاطره رزمندگان مربوط به لبخندی است که امام بعد از فتح خرمشهر نثار آقا محسن کردند آقا محسن بعد از فتح خرمشهر وقتی خدمت‌ حضرت امام رسیدن تا گزارشی از عملیات ارائه دهدایشان از توضیحات اقا محسن بسیار به وجد آمدند و آن تبسم بر چهره ایشان که هنوز در خاطر رزمندگان نقش بسته است.

اگر نمیدانید بدانید که محسن رضایی یعنی هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی که ایران یک وجب از خاکش کم نشد. آقا محسن امام یعنی عملیات طریق‌القدس ،آقا محسن امام یعنی عملیات بدر و فتح المبین یعنی والفجر ۸ و بیت المقدس ، آقا محسن امام یعنی محرم و کربلای ۱۰ ،آقا محسن امام یعنی خیبر و والفجر ۱۰ ،آقا محسن امام یعنی کربلای ۱ و ارتفاعات مهران ... ، آقا محسن امام یعنی از خاک های تفتیده جنوب تا قله های غرب.

آقا محسن عمیقاً حزب‌الهی و مکتبی است و در فراز و نشیب وقایع سیاسی سال‌های اخیر نشان داده است که وفاداری عمیق خود به نظام و رهبری را با هیچ چیز معامله نمی کند. ورود تکلیف مدارانۀ ایشان به سیاست در حالی است که از منظری عافیت طلبانه می‌توانست همچون برخی همگنان خود دامن از غبار سیاست برگیرد و به مثابه "دانشمند فرزانه" محبوب عام و خاص، انقلابی و ضد انقلاب باشد.

اقا محسن اهل عقلانیت و مشورت و کار جمعی است فردی ملایم و اخلاقی ، اگر چه به نسل اول انقلاب تعلق دارد اما رابطۀ عمیق و تعریف شده‌ای با نسل دوم و سوم دارد،مردمی، عدالتخواه و فسادستیز است .

شفاف سازی آقا محسن و سردار سلیمانی و دیگر فرماندهان ارشد نظامی پیرامون مسائل مربوط به عملیات کربلای ۴ مشخص کرد که لاشخورهای سیاسی به دنبال چه هستند ؟

باید روشنگری کرد و عملیات فریب سیاسیون بی بصیرت و نا کارآمد این بار با اسم رمز کربلای 4 و هجوم همه جانبه این جریانات به اظهار نظر آقا محسن درباره کربلای4 باعث نمی شود کارنامه سیاه این جریانات سیاسی در خصوص حمله به دفاع مقدس و شهدا پاک شود و از پاسخگویی در خصوص عملکرد خودشان در امان باشند

رفتن به جهاد نفس کاری است بزرگ

از جبهه گریختن گناهی است بزرگ

ما برسر پست انقلابیم هنوز

خفتن سرپست اشتباهی است بزرگ

با تعارف که نمی‌توان لاشخور را مرغ عشق انگاشت و بر مناعت طبع‌شان نازید؟!

عباس ایاران

ارسال نظرات
پر بیننده ها