خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت : از تلاش های مخلصانه و بی ادعای سرباز ولایت سروان پاسدار مرحوم جواد بن رشید جانشین محترم ناحیه سپاه هندیجان که در راه حفظ ارزش هاو آرمان های امام راحل و شهدا تا آخرین لحظه ات عمر خویش خستگی ناپذیر بود تقدیر و یاد این بزرگ مرد پاسدار را گرامی می داریم و همچنین از مسئولان صداوسیمای مرکز خوزستان خواستاریم همکاری بیشتری در پخش مراسمات ملی ومذهبی هندیجان داشته باشند .
کد خبر: ۹۰۹۷۱۳۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی در حاشیه نماز جمعه در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: یاد دلاور مردانی همچون پاسدار جواد بن رشید که عمری را با اخلاص و و راه اسلام سپری نمود هیچگاه فراموش نخواهد شد و این ضایعه دردناک در گذشت جانشین ناحیه سپاه هندیجان رابه خانواده مرحوم و همرزمان پاسدار و بسیجی تسلیت می گویم.

وی افزود: ازمسئولان صدا وسیمای مرکز خوزستان خوستارم برنامه ها و مراسمات ملی و مذهبی هندیجان بیشتر پخش پخش نمایند و مدت ها شده از هندیجان درست برنامه ها پخش نمی شود که نیاز هست دراین باره همکاری و عنایتی شود.

وی بابیان نگاه ویژه مسئولان به قشر لنجداران هندیجان گفت: نباید نگاه تهدید آمیز به قشر پرتلاش لنجداران شود این قشر یک عمر در دریا هستند و در اصل تاجران بین المللی دریایی هستند که بایستی برای رونق اقتصاد و معیشت مردم و این دریانوردان هندیجان همکاری و رفع مشکلات شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها