مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: 3 تیم عمومی تخصصی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه بیرانشهر اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۱۶۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از لرستان اظهار داشت: با مساعدت دفتر بسیج جامعه پزشکی و سپاه ناحیه شهرستان بیرانشهر، 3 تیم عمومی و تخصصی شهید دکتر رهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به روستای دار بلوط و روستاهای هم‌جوار از توابع شهرستان بیرانشهر اعزام شدند.

 

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از متخصص، پزشکان عمومی، ماما، پرستار، مشاوره، کارشناس فرهنگی، کارشناسان بهداشت و دارو یار همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان به این عزیزان اعزام شد.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان بابیان اینکه در این اعزام بیش از 800 نفر در بخش‌های عمومی، مامایی و بهداشتی ارائه خدمت کردند افزود: برنامه‌ی آموزش آشنایی با بیماری‌های و راه‌های پیشگیری و ید سنجی و نیز مراقبت بیماران فشارخونی و دیابتی، و مراقبت میان‌سالان و سالمندان و مشاوره توسط کارشناسان مربوطه انجام شد.

 

ملک آرا با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به این عزیزان، بیان کرد: توزیع بسته بهداشتی، شامل مسواک خمیردندان، مایع ظرف‌شویی، تاید دستی و ماشین، شامپو به ارزش ۳۰ میلیون ریال به تعداد ۲۰۰ خانوار توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) از در دیگر خدمات خداپسندانه است.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پایان عنوان کرد: این طرح با همکاری تلاشگرانه سپاه ناحیه بیرانشهر و همکاری کمیته امداد، و پایگاه مقاومت بسیج روستا، و پرسنل مرکز سلامت بیرانشهر و بیمارستان عسلی و باهمت و مساعدت، بسیج جامعه پزشکی استان لرستان توسط بسیج جامعه پزشکی بیرانشهر صورت گرفت.

 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات