امام جمعه شهرستان بانه در جمع مربیان حلقه های صالحین حوزه های روستایی و شهری سپاه بانه تصریح کرد : یکی از اصول تشکیل حلقه های صالحین تحویل جوان مومن وانقلابی به جامعه با هدف تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۹۷۱۷۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  جلسه مربیان حلقه صالحین سپاه بانه با محوریت جوان مومن و انقلابی و ولایت مدار با حضور امام جمعه شهرستان، معاون هماهنگ کننده، مسئول تعلیم و تربیت بسیج و مربیان حلقه‌های صالحین حوزه‌های شهری و روستایی در دفتر فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ماموستا حیدری امام جمعه شهرستان بانه با اشاره به اهمیت تشکیل حلقه‌های صالحین افزود: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است تا با اتکا به این اصول ضمن حفظ آرمان‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی، رسیدن به نقطه اوج اهداف انقلابی را فراهم سازد.

ماموستا حیدری اذعان کرد: نقش بسیار مهم جوانان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران ... قابل انکار است و همین جوانان غیور و انقلابی ما نه فقط در سال‌های ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی بلکه در فتنه‌ها و جریانات گوناگون، نشان داده که پشت سر مقام معظم رهبری در میدان حاضر هستند و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

امام جمعه بانه تشریح کرد: جوانان مومن و انقلابی باید مطیع دستورات، ولی امر مسلیمن باشند و همواره بصیر و دشمن شناس باشند تا در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیش قدم شوند و با بالا بردن بصیرت خود هجمه‌های دشمنان را ناکام بگذارند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات