وزیر سابق فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران:

دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی ایران قابل‌ مقایسه با قبل از انقلاب نیست

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول مدت ۴۰ سال که از انقلاب شکوهمند مردم ایران می‌گذرد قابل‌مقایسه با قبل از آن نیست.
کد خبر: ۹۰۹۷۱۹۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید محمد حسینی شامگاه جمعه در جمع مردم ولایت مدار شهر نورآباد در مسجد جامع شهرستان اظهار داشت: مردم آن دسته از مسئولینی که در مسیر رهبری هستند را حمایت کنند و از مدیرانی و مسئولینی که از این مسیر فاصله گرفته، باید به همان اندازه از آن‌ها فاصله بگیرند.

 

وی بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول مدت ۴۰ سال که از انقلاب شکوهمند مردم ایران می‌گذرد قابل‌مقایسه با قبل از آن نیست افزود: صنایع دفاعی، موشکی، پزشکی، هسته‌ای ازجمله این دستاوردها است و در این راستا ما در بسیاری از این موارد در رتبه‌های برتر جهانی هستیم و مستند ما نیز آمارهای نهادهای بین‌المللی است که این نهادهای بین‌المللی در آمار خود بارها به این پیشرفت‌ها اذعان کرده‌اند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در سال‌های ابتدایی انقلاب، پزشکان عمومی ما از کشورهای، پاکستان، ه‍ند و بنگلادش بودند اما به لطف انقلاب اسلامی ایران، اکنون بیش از ۵۰ دانشگاه پزشکی در سطح کشور وجود دارد.

حسینی عنوان کرد: آمریکایی‌ها در فتنه سال ۸۸ می‌خواستند، انقلاب‌های رنگی که در کشورهای دیگر را اجرا کرده با آشوب‌های خیابانی موفق به تغییر حکومت آن کشورها شده بودند را در ایران اجرا کنند اما این امر تحقق پیدا نکرد و باسیلی محکم مردم مواجه شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار