۲ اثر از لرستان به مرحله نهایی جشنواره «آوای بیداری» راه یافت

سرود «دالکه» (مادرم)، به سرپرستی طاهر مرادی و «رزمنده‌های عشایر»، به سرپرستی امیرحسین ویسکرمی از لرستان به مرحله نهایی چهارمین جشنواره «آوای بیداری» راه یافتند.
کد خبر: ۹۰۹۷۲۰۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، از میان ۱۷ اثر برتر راه یافته به مرحله نهایی چهارمین جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی دو اثر مربوط به هنرمندان لرستان است.
بر اساس این گزارش، از مجموع ۴۰۰ اثر ارسالی در قالب سرود به دبیرخانه جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی که در سایت «آوای بیداری» برای رای‌گیری مردمی بارگزاری شده بود؛ ۱۷ اثر به‌عنوان آثار برتر جشنواره برابر با آراء مردمی شناخته شده و به مرحله نهایی راه یافته است.
آثار برگزیده برای دریافت مرحله دوم آراء مردمی به‌صورت مجزا در سایت جشنواره به نشانی www.avayebidari.ir بارگذاری شده تا در مرحله نهایی به رقابت بپردازند و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز ۲۶ دی‌ماه با مراجعه به سایت جشنواره و معرفی اثر برتر در رأی‌دهی جشنواره مشارکت کنند.
پس‌از پایان زمان رای‌گیری و در اختتامیه جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی که در لرستان برگزار خواهد شد، یک اثر که بیشترین رأی مردمی را دریافت کرده باشد به‌عنوان اثر برتر جشنواره و سه اثر به‌عنوان آثار منتخب داوران معرفی خواهد شد و از آنان تقدیر می‌شود.
از لرستان سرود «دالکه» (مادرم)، به سرپرستی طاهر مرادی و «رزمنده‌های عشایر»، به سرپرستی امیرحسین ویسکرمی برگزیده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات