نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن قدر دانی از حضور گسترده مردم در سالروز گرامیداشت حماسه نهم دیماه، گفت: مردم با حضور گسترده در این روز نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.
کد خبر: ۹۰۹۷۲۳۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: مردم با حضورشان در این روز به دنیا نشان دادند که همواره پشتیبان و تابع ولایت فقیه و رهبر خویش هستند و به هیچ کس اجازه دخالت در امور کشور را نمی دهند.
وی، ادامه داد: مردم در روز 9 دی به میدان آمدند و ثابت کردند همیشه با انقلاب و ولایت هستند و با این حضور حماسی و بابصیرت خود اجازه ندادند تا فتنه گران به اهداف خود برسند.
امام جمعه بندرعباس، در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان ویژگی های شخصیتی آیت الله شاهرودی، افزود: ایشان در خانواده ای مذهبی و متدین و باتقوا متولد و رشد یافت و خدمات بسیار ارزنده ای به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران داشت.
آیت الله نعیم آبادی، تصریح کرد: این عالم پارسا در کنار فعالیت‌های علمی و ترویج معارف اسلامی، با تدبیر و قبول مسوولیت‌های متعدد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه در نهادهای مهم و سرنوشت ‌ساز کشور از جمله شورای نگهبان، قوه قضائیه و مجمع تشخیص مصلحت نظام، خدمات مؤثر و ارزنده‌ای به یادگار گذاشت.

ارسال نظرات