با رجعت پیکر پاک شهید مدافع حرم علیرضا بریری که به همراه 12 آلاله سرخ مکتب سید الشهدا(ع) در دفاع از حرم عمه سادات در اردیبهشت 95 خالق حماسه خانطومان شدند بعد از ظهر امروز با استقبال مردم پلسفید سوادکوه وارد مازندران می شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۲۴۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با رجعت پیکر پاک شهید مدافع حرم علیرضا بریری که به همراه 12 آلاله سرخ مکتب سید الشهدا(ع) در دفاع از حرم عمه سادات در اردیبهشت 95 خالق حماسه خانطومان شدند بعد از ظهر امروز با استقبال مردم پلسفید سوادکوه وارد مازندران می شود.

آئین استقبال با شهید رجعت کرده از سفر خانطومان در سواده از ساعت 13 ظهر آغاز و ساعت 14:30 با حضور مردم دلداده به شهدا در سوادکوه شمالی همراه خواهد شد.

مردم مومن و عاشق مکتب شهادت شهر  قیام و صاحب الزمان(عج) قائمشهر  از ساعت 15:30 امروز مهیای استقبال و وداع با پیکر مطهر شهید بریری خواهند شد و در نهایت مردم ساری و مراسم وداع استانی شامگاه امشب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان کربلای ساری (قدمگاه رزمندگان و 10 هزار و 400 شهید دوران دفاع مقدس) از جوار دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس  با پیکر شهید رجعت کرده از سفر خانطومان وداع می کنند.

آئین وداع همرزمان شهید بریری ساعت 9 صبح یکشنبه 16 دیماه در حسینیه حضرت رقیه(س) لشگر عملیاتی 25 کربلا و سپس قبل از اذان ظهر در ستاد سپاه کربلای مازندران برگزار می شود.

پیکر شهید مدافع حرم از ساعت 13:30 همین روز  وارد شهر خلبان تیز پرواز، شجاع و شهیر دفاع مقدس شهیدکشوری شده و پس از استقبال مردمی در ساعت 14:30 مردم شهر بهنمیر رسم میزبانی را بجا می آورند.

شهید حماسه خانطومان پس از 2 سال و اندی فرغت از دیار و زادگاه خود بالاخره در ساعت 15 روز یکشنبه وارد بابلسر  شده و مردم شهید پرور و دلداه به فرهنگ سرخ شهادت از ساعت 16 در ابتدای خیابان شهید چمران چشم به راه میهمان مجاهد راه خدا و مدافع مظلومان و حرم آل الله(س) خواهند بود.

پس از همراهی مردم با این شهید گرانقدر تا مسجد مهدیه محل سکونت شهید( مسجد مهدیه سادات محله)، مراسم شب وداع با پیکر شهید، همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء روز 16 دیماه در مصلی المهدی(عج) بابلسر برگزار می گردد.

آئین تشییع پیکر مطهر شهید بریری ساعت 9 صبح دوشنبه(17 دیماه)  از مقابل سپاه شهرستان بابلسر تا آستانه مبارک امامزاده ابراهیم(ع) این شهر برای تدفین زمانی برگزار می شود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها