مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد امام حسین (ع) شهر ساروق، با حضور فرمانده دانشکده علوم پایه دانشگاه افسری امام حسین(ع) سردار حمید اباذری و جمعی از مردم و مسئولین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۲۵۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهر ساروق، با حضور فرمانده دانشکده علوم پایه دانشگاه افسری امام حسین(ع) سردار حمید اباذری و جمعی از مردم و مسئولین شهر برگزار شد.
سردار اباذری در این مراسم گفت: مهم ترین هدف دشمن از بین بردن وحدت مسلمین جهان است، دشمنان با ایجاد فرقه ها و گروه های مختلف به جان جهان اسلام افتاده و به دنبال خدشه دار کردن وحدت جهان اسلام هستند.
اباذری افزود: مردم در 9 دی 88 ثابت کردند که از خواص کشور پیشرو تر هستند، ثابت کردند که اگر پای ارزش ها و اصول به میان آید، کوتاه نخواهند آمد، ثابت کردند که هیچ گاه ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت.
وی گفت: 9 دی در واقع نشان دهنده روح ولایت مداری مردم جمهوری اسلامی ایران بود، 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران و آن هایی بود که فکر می کردند می توانند با ایجاد تفرقه بین مردم و با تزویر و دروغ گویی مردم را فریب دهند.
وی تصریح کرد: هیچ گاه مردم ما اجازه نخواهند داد تا تاریخ کربلا تکرار شود.
این استاد دانشگاه گفت: هر انقلابی برای اینکه پایدار بمانند سه رکن رهبری، خط مشی و وفاداری مردم را نیاز دارد، که به لطف خدا هر سه رکن در انقلاب ما نهادینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان روزهای اول دشمنی خود را با ما آغاز کرده اند و هنوز هم این دشمنی، البته به شیوه های مختلف ادامه دارد، و امروز هم طبق تاکیدات مقام معظم رهبری با جریان نفوذ قصد ورود به جریان انقلاب را دارند، که با هوشیاری رهبری و ولایت مداری مردم، هیچ گاه به خواسته های شوم خود نخواهند رسید.
ارسال نظرات