تقی زاده حسین
از اولین سالهای انقلاب تا کنون کشور در مسیر پیشرفت در زمنیه های مختلفی بوده و هست .
مراسم گرامیداشت 9دی با سخنرانی سرهنگ گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله ، قرائت زیارت عاشورا و شعرخوانی حماسی با حضور آحاد مردم در مسجد خاتم الانبیا (صلی الله علیه وآله و سلم)
کد خبر: ۹۰۹۷۲۵۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اراک سرهنگ گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله در مراسم گرامیداشت 9 دی در مسجد خاتم الانبیا درباره نقاط قوت نظام اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت : از اولین سالهای انقلاب تا کنون کشور در مسیر پیشرفت در زمنیه های مختلفی بوده و هست . مردم استان مرکزی و اراک همیشه سرافراز هستند چون در صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته و دارند و در سال 88 نیز در هشتم دی ماه وفاداری خود به انقلاب دوباره را اعلام و اثبات کردند.
وی افروز : از ثمرات نظام اسلامی ، ارسال گفتمان انقلاب به کشور های مستضعف جهان است . که این موضوع را می توان در اقصی نقاط جهان مشاهده کرد . شکل گیری مقاومت در لبنان ، سوریه و یمن از نمونه های بارزی هستند که می شود به آن اشاره کرد.
گلشن زاده در خصوص فتنه سال 88 گفت : بعضی از افرادی که مردم عاشورایی را هنوز نشناخته اند به بهانه تقلب در انتخابات قصد داشتند نظام اسلامی و مردمی ایران را سرنگون کنند قصد براندازی داشتند .
وی ادامه داد : سران فتنه حتی نتوانستند اشتباه خود را بیان کنند و راه خود را از عوامل اصلی فتنه جدا کنند.
وی درباره فتنه جدید گفت : فتنه امروز پیچیده تر از سال 88 است ، چرا که علاوه بر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ما درگیر جنگ اقتصادی نیز شده ایم .وی افزود فتنه اقتصادی تبدیل به یک جریان دولتی شده و نهادهای وابسته به دولت ناامیدی و تسلیم سازی مردم برای تامین مقاصد سیاسی و فرهنگی دشمن است .
در این مراسم که با حضور آحاد مردم برگزار شد ، دکتر صادقی به شعر خوانی حماسی پرداخت و دعای پرفیض زیارت عاشورا با نوای حاج حسین بادرستانی قرائت شد .
ارسال نظرات