خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای شهر "ایور"

بیست و هفمین یادواره 19 شهید شهر "ایور" و دو شهید گمنام این شهر با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران ،ائمه جمعه، روحانیون و مردم ولایی شهرستان گرمه در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایور با سخنرانی کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۲۸۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان شمالی، کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد مقدس در یادواره شهدای "ایور" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر اهمیت این قبیل یادواره ها تاکید کرد.

 

وی به همبستگی مردم در مقابله با فتنه ها و توطئه دشمن  قبل از انقلاب اشاره و افزود: خاستگاه انقلاب اسلامی حوزه های علمیه است، مردم و روحانیون با اعتراض به اقدامات شاه پا به میدان گذاشتند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند و با برگزاری مراسمات چهلم این شهدا در پیوستگی این یادواره ها بعد از گذشت یک سال و نیم انقلاب به پیروزی رسید.

 

کریمی قدوسی مطرح کرد: امام راحل در اولین اقدام بعد از ورود به بهشت زهرا رفت و یاد شهدا را گرامی داشت و آن سخنرانی عظیم را انجام و دولت اسلامی دینی را در دهه فجر 57 ایجاد کرد.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس در ادامه عنوان کرد: عمل به وصیتنامه شهدا نیاز به کوشش ،همت ،استقامت ،پایداری و شجاعت دارد و امروزه در خط شهدا بودن  اخلاصی بالاتر از اخلاص شهدا می خواهد.

 

کریمی قدوسی به صفات و ویژگی‌های مسئولین در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: در استفاده از امکانات و وسایل در جهت اجرای احکام دینی تلاش کنند و پیرو خط ولایت باشند، در برابر دشمن دین و انقلاب موضعی سرسختانه داشته باشد و تسلیم دشمن نشود و در برابر انحرافات ،فتنه ‌ها و فرقه ها موضعی مشخص وقاطعانه داشته باشند نه اینکه سکوت کنند، این خواسته امام و شهدا است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها