معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

حضور هنرمندان ۵ استان کشور در جشنواره تئاتر فجر لرستان

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:خرم‌آباد از ۱۹ تا ۲۳ دی‌ماه سال‌ جاری میزبان بخش استانی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود و طی این رویداد پنج نمایش از تهران، کرمانشاه، خوزستان و مرکزی و دو نمایش از لرستان به اجرا درخواهد آمد.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۶۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرید رحمتی در جمع خبرنگاران از حضور هنرمندان تئاتر تهران، کرمانشاه، مرکزی، خوزستان و لرستان در سومین جشنواره تئاتر فجر استانی در خرم‌آباد خبر داد.
وی گفت: خرم‌آباد از ۱۹ تا ۲۳ دی‌ماه سال‌جاری میزبان بخش استانی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود و طی این رویداد پنج نمایش از تهران، کرمانشاه، خوزستان و مرکزی و دو نمایش از لرستان به اجرا درخواهد آمد.
دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر استانی فجر لرستان ادامه داد: این جشنواره از ۱۹ دی‌ماه و با اجرای نمایش «آنتیگونه» به کارگردانی افق ایرجی از استان مرکزی از ساعت ۱۷ عصر در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد آغاز خواهد شد و در روز دوم این رویداد نمایش «اوسنه» به کارگردانی مهدی آشوق از استان خوزستان از ساعت ۱۷ عصر در تالار شهید آوینی به روی صحنه خواهد رفت.
وی تصریح کرد: در روز جمعه، ۲۱ دی‌ماه و از ساعت ۱۶ عصر ابتدا نمایش خیابانی «اشتباهی درست» به کارگردانی پژمان شاهوردی در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد به اجرا خواهد رفت و سپس از ساعت ۱۷ و در تالار شهید آوینی این مجتمع شاهد اجرای نمایش «سپاسنامه حانیه و چند حکایت متقاطع» به کارگردانی مرتضی اسدی‌مرام از استان کرمانشاه خواهیم بود.
رحمتی سپس به برنامه روز چهارم سومین جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان اشاره کرد و گفت: در روز شنبه، ۲۲ دی‌ماه و از ساعت ٩ صبح کارگاه ساخت عروسک‌های نمایشی با حضور گلشن حسنوند در پلاتوی شیدا مجتمع برگزار می‌شود و سپس در نوبت عصر و در ساعت ۱۸ نمایش «دانتون» به کارگردانی حامد اصغرزاده از تهران به روی صحنه می‌رود.
معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: در روز پایانی سومین جشنواره تئاتر فجر استانی لرستان، نمایش «اعترافاتی درباره زنان» به کارگردانی امیرمحمد حسنوند از لرستان از ساعت ۱۶ عصر در پلاتو شیدای مجتمع فرهنگی هنری ارشاد و سپس نمایش «موش و گربه» به کارگردانی فرزاد لباسی از تهران از ساعت ۱۷ عصر در تالار شهید آوینی این مجتمع به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات