از ابتدای امسال ۶ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان برای خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۳۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت:رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین مددجویان زیرپوشش یکی از اهداف پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان برای هزینه مددجویان کمیته امداد استانمهم کمیته امداد استان است.
مبشری با بیان اینکه هم‌اکنون ده هزار و ۲۲۴ مددجوی شهری در کهگیلویه و بویراحمد دارای کارت بیمه درمانی این نهاد است افزود:در زمینه ارائه خدمات درمانی متفاوت به این تعداد افراد یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان در سال جاری پرداخت شده است.
وی اضافه کرد:۸۳ مرکز درمانی طرف قرارداد با این نهاد شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، درمانگاه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، پزشکان عمومی و خصوصی، رادیولوژی و سونوگرافی به مددجویان این نهاد خدمت می‌کنند.
مبشری یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در حوزه بهداشت و درمان را بیمه اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد:در این زمینه یک میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان برای ۷۴۷ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال و ۷۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در نه ماهه سال جاری پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه ۹ هزار و ۶۲۵ نفر از مددجویان نیازمند از خدمات ویژه درمان این نهاد در سال جاری بهره‌مند شده‌اند گفت:در این خصوص یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان برای خدماتی ازجمله پرداخت پذیرش بیمارستان، پاراکلینیک، دارو، بستری، ایاب و ذهاب و حق نگهداری در منزل هزینه شده است.
وی از هزینه کرد یک میلیارد و ۶۳۶ میلیون تومان برای سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال استان با هماهنگی مراکز بهداشتی خبر داد و اضافه کرد:همچنین ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ۴۵ نفر از مادران باردار و شیرده و ۵۷ میلیون تومان نیز در قالب سبد غذایی برای سایر گروه‌های هدف از جمله سالمندان زیر پوشش این نهاد اختصاص یافت.
ارسال نظرات