معاون سیاسی گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود گفت: راه مقابله با حریان نفاق جدید، انتقال ادیسه های ناب امام خمینی (ره) به نسل جوان است.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۶۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهدی قزوینی به مناسبت سالروز سی سالگی نامه تاریخی امام راحل به گرباچوف در جمع فعالان فرهنگی در مسجد غربا شاهرود با اشاره به تاریخ بشر و تلاش انسان ها در راه رشد و شکوفایی بشر بیان کرد: انسانهایی که بستر ساز سعادت بشر شدند با مشقت و زحمت و رنج همراه بودند که انبیا و امامان در این زمینه تلاش کردند.
وی افزود: امروز یک جریان دائم دنبال این است که آن طاغوت گذشته آزادی اجتماعی آن بیشتر بوده است و متاسفانه در یک نظرسنجی ۵۲ درصد جوانان قائل شدن آزادی در گذشته بیشتر از الان بوده است و این در اثر این تفکر است که ترویج می شود.
استاد سیاسی دانشگاه شاهرود با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی را محکوم به دیکتاتوری می کنند گفت: انقلاب اسلامی دیکتاتوری را شکست و آزادی و استقلال را به همراه آورده است که امروز الگویی در جهان شده است.
وی با بیان اینکه ژاپن چهار دهه کشور دوم اقتصادی جهان است اما قانون کاپیتولاسیون در حال اجرا شدن در این کشور است و حتی کره جنوبی اینگونه است گفت: امروز انقلاب اسلامی ما را به چه عزتی رسانده است کشور و مردم ما را که باید قدر بدانیم و جریان نفاق مدرن نمی گذارد این عظمت انقلاب به تصویر کشیده شود.
وی خاطر نشان کرد: امروز کجای دنیا این چنین امنیتی دارد که در ایران وجود دارد با اینکه اطرافش هرج و مرج وجود دارد اما در قلب اروپا که فرانسه است امنیت وجود ندارد و شش هزار بازداشتی دارند و ناامنی در اروپا بی داد می کند و ما در جزیره ثبات هستیم و اگر در عراق و سوریه امنیت حداقلی است به علت تفکر انقلاب اسلامی است.
قزوینی با بیان اینکه داعش با یک طرح جهانی شکل گرفت افزود: این داعش در مقابل فرهنگ انقلاب اسلامی به زانو در آمد و آیا این امنیت و عزت شکرگذاری ندارد؟
وی با بیان اینکه بعد از ۱۴۰۰ سال حکومت اسلامی شکل گرفت ادامه داد: این حاکمیت امروز، ما را به سروری رسانده است، با صبر و مقاومت در ذیل ولایت امام زمان(عج) این شکل گرفته است اما با رخنه جریان نفاق شکاف در این حکومت ایجاد می شود.
قزوینی با اشاره به اینکه یکی از اهداف امام راحل ایجاد امت واحده است که شکل می دهند گفت: این اتحاد سبب می شود جنگ تحمیلی هشت ساله را با پیروزی پشت سر بگذاریم در مقابل با دو تفکر شرق و غرب که با هم درگیر بودند بر سر انقلاب به نقطه اشتراک می رسند.
معاون سیاسی گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم با بیان اینکه اتحاد ملت سبب می شود جریان نفاق نتواند کاری از پیش ببرد اظهار کرد: دشمن بعد از جنگ در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد عمل شد اما نتوانست ولی جریان نفاق متوجه شد اگر قالب بر انقلاب اسلامی شود باید گسسته اجتماعی در بدنه انقلاب ایجاد شود و از اتفاقات سال ۸۸ دشمن به این فهم رسید که گسسته در درون جامعه اسلامی می تواند رخ دهد.
وی اضافه كرد: ما امروز با جنگ تمدنی با غرب روبرو هستیم که اقتصاد و فرهنگ و علم پایه های آن هستند که دشمنان اعتراف دارند که قدرت تمدنی انقلاب اسلامی آنها را وادار به تلاش و سرمایه گذاری کردند.
قزوینی با بیان اینکه رسالت امام در حد مستضعفین جهان است اظهار کرد: امروز یک جریان نفاق اندیشه پویای امام را از انقلاب تلاش دارد بگیرد و در سال ۸۸ این اندیشه شکل می گیرد که خود را از بیت امام راحل می دانند اما با مبانی اندیشه امام چه کردند؟ فقط جمهوری و میزان رای ملت است را گرفتند که البته آن را هم سانسور کردند و جریان نفاق مدرن به این مقطع می رسد می گوید اتفاق بوده نه فتنه در صورتی رهبری انقلاب فتنه بیان فرمودند.
وی ادامه داد: یک دوگانه قبل از انتخابات سال ۸۸ شکل می گیرد که تقلب و پیروزی است و برای اولین بار بخشی از بدنه مردم به خاطر جریان نفاق بخشی از مردم را در مقابل نظام قرار داد و در قرآن واژه نفاق سیاسی است.
قزوینی با تاکید بر اینکه هدف نفاق براندازی است گفت: یک سیاست منسجم و تشکیلاتی است که امروز یک طیف در دانشگاه بیانیه بر علیه نهم دی صادر می کند که فتنه ۸۸ را بغض فرورفته سی ساله ظلم نظام ایجاد کرده است و این جریان نفاق فتنه ۸۸ را شکل داد که از بیرون و درون نظام اثرگذار بودند.
وی با بیان اینکه هنوز عده ای قائل نیستند فتنه است و می گویند اعتراض مردمی بوده است و نباید شکاف در جامه ایجاد کرد افزود: اتفاقا سال ۸۸ فتنه بوده با توجه به دستورالعمل های تفکر غربی در داخل رخ داده است.
ثاقب۱۱۰: قزوینی با بیان اینکه تاریخ اسلام را متاسفانه در حوزه های علمیه سکولاری بیان می کنند گفت: باید ما تاریخ ده ساله انقلاب اسلامی را به خوبی مطالعه کنیم و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و باید درست بصیرت را بیان کنیم چرا که کربلا خیلی دور نیست که دوباره در شصت سالگی انقلاب رخ دهد.
وی با بیان اینکه فتنه در قالب سازمان و تشکیلات ایجاد شد بیان کرد: جریان نفاق با خواص جامعه ما چه کرد؟! یک طراحی مدیریت شده از قبل به راه افتاد در قالب انقلاب های رنگین که دستورالعمل های جین شارپ و ساموئل هانتینگتون است.
معاون سیاسی گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم با بیان اینکه جریان نفاقی که اسیر نفس شد دامن نظام را آلوده کرد و در سالگرد فتنه اوباما برای اولین بار تحریم های شدید را بر علیه ایران اعمال کرد گفت: جریان نفاق انشقاق را در جامعه ایجاد کرد و نمی خواهد نامه امام به گورباچوف در جامعه نقش بازی کند و امام ۱۴ دی نامه را به گورباچوف می نویسد در زمانی که شوروی در آن زمان در حال اصلاحات بود و نگاه و رویکرد آنها به عالم غرب بود و امام دو نگاه زمان شناسی و آگاه بودن را دارد که در تاریخ بی نظیر است و مقام معظم رهبری هم آن را دنبال می کنند.
وی ادامه داد: نگاه امام راحل مانند نگاه پیامبر اسلام است که نامه به امپراتوری روم و ایران می‌نویسد و امام راحل در آن مقطع تاریخی نامه می نویسد و زیرکانه امام تجلیل می کند از گورباچوف که آزادی و اصلاحات معنوی داده است و گوشزد می کند که خدا را حذف نکنید که بستر ساز سقوط حداکثری است.
قزوینی با بیان اینکه برجام یک تفکر است که راه حل مشکلات را غرب می داند گفت: امام به گورباچوف گوشزد می کند که مراقب باشد در دامن غرب نرود که نابود می شود و آنها بعد فهمیدند که امام چه گفت، تفکر غرب سبب فروپاشی است و سنت الهی تاکید دارد که ظلم پایدار نیست.
وی ادامه داد: باید در فلسفه انقلاب امام خمینی (ره) تعامل و اندیشه کرد و نامه امام یک مانیفیست انقلاب اسلامی است و ما دور شدیم که دچار چالش ها شدیم و جریانی که دم از انقلاب می زنند نسبت تفکر آنها با این تفکر امام در کجاست؟
قزوینی تصریح کرد: امروز اگر جریان نفاق مدرن جرات پیدا کرد به علت غفلت نیروهای ارزشی است و راهش این است که با اندیشه امام به نسل جوان انتقال دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها