مسئول سازمان بسیج عشایری کشور تاکید کرد:
مسئول سازمان بسیج عشایری کشور نسبت به احداث ۴ حوزه علمیه در استان‌های عشایرنشین و لزوم تبلیغ جوانان عشایر برای تحصیل در حوزه علمیه تاکید کرد و گفت: باید حافظان قرآن عشایر شناسایی و تربیت شوند.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۶۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار نصرت الله سیف  امروز در کارگاه توانمندسازی روحانیون مستقر در رده‌های بسیج عشایری کشور در مجتمع فرهنگی میعاد مشهد گفت: فتنه ۸۸ وارد کارزار خیابانی شد و به‌تمام مقدسات هم رحم نکردند، ولی این فتنه با درایت و رهبری معظم له خنثی شد.

وی اشاره داشت: روز ۹ دی، دشمن اصلی خود را نشان داد و جمعیتی که اشتباه کرده بودند توبه کرده بودند و از دشمن بیزاری جستند.

سردار سیف اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار نه شرقی نه غربی اعلام کرد که ما نه می‌خواهم زیر چتر شوروی باشم و نه آمریکا بلکه می‌خواهیم زیر چتر جمهوری اسلامی باشیم و دو ابرقدرت امریکا و شوروی را در هم شکست.

وی یادآور شد: ما در چند ماه اخیر موشک را روانه اتاق جلسه داعش کردیم، چرا آمریکا جرائت حمله به‌ما را ندارد، چون ۳۶ پایگاه آمریکا با ۸۰ ناو جنگی زده که می‌خواستند ایران را بگیرند، اما ما به‌آن‌ها نشان دادیم که اگر خطا کند چه عواقبی دارد.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور عنوان داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی با وجود مشکلاتی که دارد در منطقه و جهان الگو شده و ما وظیفه داریم همه دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی را برای همگان تبیین کنیم.

وی نسبت به احداث ۴ حوزه علمیه در استان‌های عشایرنشین و لزوم تبلیغ جوانان عشایر برای تحصیل در حوزه علمیه تاکید کرد و گفت: باید حافظان قرآن عشایر شناسایی و تربیت شوند.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور در پایان گفت: ما باید مفاخر عشایر را هم معرفی کنیم.

گفتنی است؛ ۱۰ هزار شهید عشایر در کشور داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها