رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: این استان به واسطه وجود چندین واحد تولیدی بزرگ در حال تبدیل شدن به قطب دارویی کشور است.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۷۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی  امروز در حاشیه بازدید مدیران دادگستری لرستان از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک خرم‌آباد بیان کرد: اکنون در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد حدود ۷۲ واحد تولیدی مستقر بوده که بیش از ۶۵ درصد آنها فعال هستند و این شهرک نسبت به نرم کشوری وضعیت خوبی دارد.

وی  ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های گذشته شاهد روند رو به رشد تولید و توسعه واحدهای دارویی در استان لرستان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: بر اساس آمارها بخش قابل توجهی از تولیدات دارویی کشور در لرستان انجام می‌شود و این استان در حال تبدیل شدن به قطب دارویی در کشورمان است.
 
صفی خانی بیان کرد: توسعه واحدهای دارویی در استان لرستان در سال‌های گذشته تاکنون روند روبه رشدی داشته و حمایت ویژه‌ای از تولیدکنندگان این عرصه نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی گفت: با وجود اینکه واحدهای دارویی کشور مستهلک شده‌اند اما شرکت‌های دارویی لرستان عمدتا تکنولوژیشان به روز بوده همین عامل به عنوان یک مزیت ویژه برای استان است.

این مسوول اظهار داشت: خوشبختانه اکنون رویکرد تولیدکنندگان لرستانی به سمت دانش‌بنیان کردن شرکتها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته مطمئنا در آینده لرستان در حوزه صنایع دارویی روند رو به رشد خود را ادامه داده و شاهد تبدیل شدن این استان به قطب تولید دارو در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات