استاندار البرز گفت: یاد و خاطره آن دلاور مردی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران همواره در دل مردم ایران اسلامی زنده است زیرا شهدا مانند نور خورشید بر فراز جمهوری اسلامی ایران جاودانه می‌درخشند.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۹۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عزیز الله شهبازی در با والدین معظم شهید والامقام «نمکی»، با اشاره به اینکه شهرستان اشتهارد دارالعباده است، گفت: بیشتر شهدای اشتهارد جوان بودند که جان خود را برای حفاظت از کیان کشور تقدیم کردند. یاد و خاطره آن دلاور مردی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران همواره در دل مردم ایران اسلامی زنده است زیرا شهدا مانند نور خورشید بر فراز جمهوری اسلامی ایران جاودانه می‌درخشند.

 شهدا مانند نور خورشید بر فراز جمهوری اسلامی ایران جاودانه می‌درخشند

استاندار البرز در ادامه تصریح کرد: اکنون نیز کارگزاران نظام با روحیه ایثارگری درصدد خدمتگزاری به مردم هستند. رزمندگان در خرمشهر خاک‌پای شهدا توتیای چشم ما بودند و از نزدیک شاهد دلاوری‌های رزمندگان برای دفاع از مرزهای کشور بودم. 

شهبازی بیان کرد: در شرایط کنونی تمامی گروه‌های سیاسی، جناح‌ها و تفکرات در سایه اتحاد و همدلی و با راهنمایی مقام معظم رهبری، درصدد اعتلا و اقتدار کشور هستند.

وی عنوان کرد: فشارهای استکبار باعث شد به سمت خودکفایی برویم و اکنون اقتصاد کشور از نفت فاصله گرفته است، امید که دعای خیر خانواده شهدا بدرقه راه خدمتگزاری ما باشد.

ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه جمعی از خادمان شهدا با هدف تکریم جانبازان و در راستای اجرای طرح سپاس با حضور در منزل جانبازان سرافراز 70 درصد «نیک‌خواه بهرامی» از وی دیدار و دلجویی کردند.

طاهرنژاد در این دیدار، جانبازان را پشتوانه‌ اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اگر دشمن دیروز با ابزار جنگی در مقابل ما صف‌آرایی کرده و ایستاده، امروز با تهاجم فرهنگی خود، هویت جوانان ما را نشانه رفته است.

وی در ادامه رسالت امروز جانبازان را خطیر و بسیار مهم دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری نخستین اولویت جهادی امروز است و جانبازان باید تا ظهور امام عصر در صف مبارزه با تهاجم فرهنگی باقی بمانند و همان‌گونه که با دستان خالی در برابر هجوم نظامی دشمن بعثی ایستادگی کردند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نیز ایستادگی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان تأکید کرد: جانبازی یک حادثه نیست بلکه یک افتخار بزرگ است و حاصل تلاش برای کسب رضای الهی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها