خبرهای داغ:
یکی از مستندسازان بسیجی با بیان این که هنرمند بسیجی در برهه کنونی باید متوجه پیرامون خود باشد گفت: امروز با تلاشی که دشمن در جنگ نرم دارد من احساس تکلیف می کنم.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۹۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

مهران صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: وقتی انسان به مسیری که آن را انتخاب کرده اعتقاد داشته و یقین کند، هرگز لحظه ای در صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی که به آن ایمان دارد کوتاه نمی آید.

وی دوران دفاع مقدس را مهم ترین بخش تاریخ انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: جوانان این دوران بهترین الگوها برای جوانان امروزی در مقابله با جنگ نرم، داشتن تعهد و اتحاد هستند که اغلب در برخی از فضاها کمرنگ دیده می شود.

صادقی که ساخت بیش از 20 اثر هنری را در کارنامه خود دارد، اخلاق مداری را یکی از مهم ترین ویژگی بسیجی و هنرمند بسیجی برشمرد و ادامه داد: دشمن امروز با انواع ترفندها سعی در جلوه دادن بی اخلاقی ها در عرصه های مختلف به خصوص در عرصه سینما دارد که متاسفانه گاهی در این عرصه مسئولان امر غافل از این موضوع مجوز برخی از آثار را نیز صادر می کنند.

این هنرمند بسیجی بصیرت را شاخصه مهمی برای سینماگران و متولیان فرهنگی و هنری نام برد و خاطر نشان کرد: متولیان فرهنگ و هنر باید با آگاهی از برخی آسیب ها که امروز کانون خانواده و اخلاق مداری را تهدید می کند بتوانند زمینه ساز تولید آثار فاخر و ارزشی در حوزه سینما و دیگر عرصه ها باشند.

مهران صادقی ساخت 10 مستند، یک فیلم داستانی و 11 فیلم نامه کوتاه و بلند ارزشی و انقلابی را در کارنامه هنری خود دارد که هم اکنون نیز سریال 26 قسمتی «بچه های تلاش» وی در مرحله پیش تولید است که در آن به ارتباط نوجوانان با مساجد پرداخته می شود که از شبکه دو به روی آنتن می رود.

ارسال نظرات