خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: عوامل خلق حماسه ۹ دی و برچیده شدن فتنه در ایران روحیه بسیجی و روحیه جهاد وشهادت بود.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۰۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام ذوالنوری طی سخنانی در جمع بسیجیان و نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) حاجی آباد شهر قنوات اظهار کرد: عوامل خلق حماسه ۹ دی و برچیده شدن فتنه در ایران روحیه بسیجی و روحیه جهاد وشهادت بود.
وی افزود: نخستین دستاورد انقلاب اسلامی رهایی از اسارت عیون شیاطین و استکبار جهانی بود و استقلال و آزادی مردم ایران زمین مدیون خون شهدای انقلاب است.
نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: در گذشته تمام تصمیمات کشور را با هماهنگی با آمریکا می‌گرفتند و تمام سرمایه ما به تاراج گذاشته می‌شد.
وی با تشریح دستاورد‌های انقلاب و مقایسه امکانات و خدمات این دوران با قبل از انقلاب گفت: امروز اگر دور کشور را دیوار بکشند ما مشکل قحطی نداریم و در بسیاری از موارد و علوم خودکفا شده ایم.
ذوالنوری تصریح کرد: امروز دنیا از این پیشرفت ما متعجب و انگشت به دهان است، ولی این خدمات به این معنا نیست که ما به درجه‌ای که می‌خواستیم و اهداف خود رسیدیم و ما باید تلاش فراوانی برای رسیدن به دولت اسلامی کنیم.
روحیه بسیجی عامل حماسه ۹ دی و برچیده شدن فتنه ۸۸ بودروحیه بسیجی عامل حماسه ۹ دی و برچیده شدن فتنه ۸۸ بودروحیه بسیجی عامل حماسه ۹ دی و برچیده شدن فتنه ۸۸ بودروحیه بسیجی عامل حماسه ۹ دی و برچیده شدن فتنه ۸۸ بودروحیه بسیجی عامل حماسه ۹ دی و برچیده شدن فتنه ۸۸ بود
ارسال نظرات
پر بیننده ها