امام‌جمعه اردکان:

حفظ آرمان‌های شهدا و تکریم خانواده‌های شاهد وظیفه‌ای همگانی است

امام‌جمعه اردکان ضمن تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در جامعه گفت: حفظ آرمان‌های شهدا و تکریم خانواده‌های شاهد وظیفه‌ای همگانی است.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۰۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با خانواده شهید اسماعیل حاجی احمدی، ضمن تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و حق زیادی بر گردن ما دارند.
وی افزود: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی است و باید به یک فرهنگ در بین مردم و مسئولین تبدیل شود.
امام‌جمعه اردکان اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز کشورمان مدیون ازجان‌گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان هستیم و تجلیل از خانواده‌های شهدا موجب جلب رحمت الهی است.
وی در پایان گفت: مردم ایران همواره نشان داده‌اند که قدردان خون شهیدان هستند و همه باید همواره در جهت حفظ آرمان‌های شهدا و راه آن‌ها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.
در این دیدار، خانواده شهید اسماعیل حاجی احمدی به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از فرزند شهید خود پرداختند.
لازم به ذکر است که شهید اسماعیل حاجی احمدی فرزند حسین در تاریخ دوم خردادماه سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه توسط مردم قدرشناس و ولایتمدار اردکان در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.
گفتنی است در این برنامه امام‌جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکان و جمعی از ایثارگران حضور داشتند.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات