خبرهای داغ:
فرماندار لنجان گفت: بسیاری از شهدای عزیز کشورمان جزء نخبگان زمان خود بودند که این حقیقت با اندکی تامل در زندگی این عزیزان قابل ملاحظه است.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۳۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه لنجان ، مهدی صفرخانلو در جلسه هماهنگی و مشارکت مردمی برای بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان لنجان29دیماه  اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران همواره در تلاش اند تا با نامگذاری روزهایی خاص و سیاست گذاری برای این روزها، جوانان کشور ما را از روزهای پرافتخاری که بخشی از هویت جامعه را تشکیل می دهد، غافل کنند.

وی با تاکید بر پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بازخوانی خاطرات شهدا متذکر شد: بسیاری از شهدای عزیز کشورمان جزء نخبگان زمان خود بودند که این حقیقت با اندکی تامل در زندگی این عزیزان قابل ملاحظه است.

فرماندار لنجان با اشاره به ترویج روحیه جهادی، ایثار و شهادت در قشر نوجوانان و جوانان، یادآور شد: جوانان و نوجوانان ما باید بدانند که اگر در کشور و جامعه به مشکلی برمی خوریم به خاطر فاصله گرفتن از روحیه جهادی، ایثار و شهادت است.

صفرخانلو با بیان اینکه شهدایی نظیر شهید شهریاری باعث عزت و آبروی کشور هستند، تصریح کرد: عزت و آبروی کشور ما بخاطر رشادت های شهدایی نظیر تهرانی مقدم است، خب این چنین اسطوره هایی باید به نسل آینده معرفی شوند و بهترین فرصت برای چنین اقدامی همین روز حماسه و ایثار در شهرستان و دهه مبارک فجر است.

وی با توجه به درپیش بودن سالگرد چهل ساله انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: عده ای ضعیف النفس انتظار این را نداشتند که انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی خود برسد اما با لطف الهی و تلاش دلسوزان نظام شاهد دستاوردهای بزرگی در طول عمر با برکت انقلاب هستیم.

فرماندار لنجان با اشاره به اظهارات تمسخرآمیز سردمداران جبهه استکبار به ویژه آمریکا یادآور شد: مگر فراموش کرده اید که آمریکا ادعا می کرد سه روزه می خواهد تهران را اشغال کند، خب چه شد این همه گزافه گویی!

وی افزود: چندی پیش یکی از سران غربی مدعی شده بود که اگر ما از عربستان حمایت نکنیم ظرف مدت چند روز باید شاهد صحبت کردن فارسی در ریاض باشیم، خب این اظهارات به وضوح اقتدار ایران اسلامی در منطقه را نشان می دهد.

صفرخانلو با توجه به جایگاه رفیع ایران در دنیا و ایستادگی اش بر روی مواضعی که دارد، تصریح کرد: جبهه استکبار به جد دنبال این بود که ایران را در مجامع جهانی بی اعتبار کند، در همین ماجرای برجام هم شاهد بودیم که ایران علارغم تمام سختی ها، صادقانه بر روی مواضعش در برجام ایستاد و آن کسانی که نامردی کردند آمریکا و هوادارانش بودند و همین برجام یک پیروزی ارزشمند برای ما بود.

فرماندار لنجان با توجه به اظهارات افرادی که درصدد هستند تا چهل سالگی انقلاب را با دوران پیش از آن مقایسه کنند، متذکر شد: این خواسته ی نامعقولی است چراکه تنها دستاوردهای چندسال اول انقلاب با تمام دوران شاهنشاهی برابری می کند و مقایسه جایگاه علمی، نظامی، جمعیت، عمرانی و کشاورزی ایران در عصر حاضر و مقایسه آن با گذشته، اثبات کننده چنین موضوعی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها