سید ساجد یعقوبی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در گفت و گو با بسیج:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سایه همکاری‌های بسیج توانسته‌ایم گامی موثر در محرومیت‌زدایی برداریم که این امر نشاط و شادابی آحاد مختلف مردم را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۴۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
در سایه همکاری‌ با بسیج توانسته‌ایم گامی موثر در محرومیت‌زدایی برداریم
 
حسین دشتی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اردبیل با بیان اینکه کمیته امداد به خوبی منابع خود را مدیریت کرد تا بتواند پاسخگوی نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت باشد، اظهار داشت: مدیریت جهادی کمیته امداد موجب شد تا بخش مهمی از نیاز‌های خانوار تحت حمایت احصا شده و برطرف شود تا مشکلات زندگی آن‌ها کاهش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همکاری‌های گسترده‌ای را با طیف‌های مختلف سازمان بسیج مستضعفین استان اردبیل داریم، افزود: در طول سال با حمایت‌های مضاعف بسیجیان در امر تهیه و توزیع سبد کالا، تأمین لوازم ضروری منزل، کمک هزینه جهیزیه و کمک به تحصیل دانش آموزان تحت حمایت خدمات قابل توجهی ارائه می‌شود.

دشتی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان نیز ۷۲ تن کالا را در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند شهرستان گرمی توزیع کرده است، اعلام کرد: مرحله نخست این اقدام به اتمام رسیده و در مرحله دوم نیز بنیاد مستضعفان درصدد است تا ۱۲ قلم سبد کالا را در قالب ۷۲ تن دیگر بین محرومان منطقه گرمی توزیع کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همواره سپاه و بسیج برای کمک به این نهاد در خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: در سایه این همکاری‌ها توانسته‌ایم گامی موثر در محرومیت‌زدایی برداریم که این امر نشاط و شادابی آحاد مختلف مردم را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم بیش از پیش از ظرفیت گسترده بسیج در زمینه‌های اشتغال، فرهنگی، عمرانی و مشارکت‌های مردمی بهره‌مند شویم تا نتایج مثبت آن موجب توسعه منطقه شود، بیان کرد: بسیج در کنار همیاری کمیته امداد استان اردبیل در ریشه کنی فقر و دستگیری از فقرا، می‌تواند در شناسایی محرومان و برطرف کردن مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت نیز کمک و مشاوره‌های فکری مناسبی را به این نهاد ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه با رویکرد و فعالیت‌هایی که صورت گرفت هم‌اکنون هیچ نوعروسی پشت نوبت دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه قرار ندارد، بیان کرد: پرداخت هزینه‌های درمانی و خدمات بیمه‌ای مددجویان نیز از دیگر اقداماتی بود که اگر به خوبی مدیریت نمی‌شد امکان داشت بحران‌های جدی‌تر را به همراه داشته باشد.
ارسال نظرات